Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر فصل آخر بازی The Walking Dead استودیوی تل‌تیل

استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل گیمز در حالی اولین تریلر فصل آخر بازی تحسین شده‌ی The Walking Dead را منتشر کرد که همزمان تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرده است. این استودیوی بازی‌سازی اعلام کرده که اولین قصمت از فصل آخر بازی The Walking Dead در تاریخ 23 مرداد ماه 97 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود. این بازی همچنین در تاریخی پس از این برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

فصل آخر بازی The Walking Dead استودیوی تل‌تیل‌ ماجراهای «کلمنتاین» را به پایان می‌رساند. او پس از چند فصل حالا به یک بازمانده‌ی قدرتمند تبدیل شده است.

علاوه بر دوربین جدید روی شانه، بازی طراحی‌های همیشگی خود را دارد و در آن مبارزات غیرخطی و پیش‌بینی نشده‌ای گنجانده شده‌اند. استودیوی تل‌تیل همچنین اعلام کرده که بازی‌کنندگان در داستان با “مدل جدیدی از انتخاب‌ها” روبرو می‌شوند.

بازی‌کنندگان می‌توانند پیش از عرضه‌ی این بازی، فصل آخر آن را برای پی‌سی و کنسول‌ها پیش‌خرید کنند. پیش خرید فصل آخر این بازی از 8 ژوئن (18 خرداد) با قیمت 20 دلار آغاز خواهد شد و هر چهار قسمت بازی را در زمان انتشار در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

همچنین کسانی که قصد تجربه‌ی بازی در کنسول‌ها را دارند می‌توانند نسخه‌ی کامل بازی که شامل همه‌ی 19 قسمت قبلی هم می‌شود را خریداری کنند.

در کنار فصل آخر بازی The Walking Dead استودیوی تل‌تیل مشغول ساخت فصل جدیدی برای بازی The Wolf Among Us است. این فصل از این بازی تحسین برانگیز نیز قرار بود تا پایان امسال عرضه شود، اما به سال 2019 موکول شد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.