Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: Tetris Effect اولین بازی جدید پلی استیشن ۴ پیش از E3 2018

سونی روز گذشته وعده داده بود که بازی‌های جدیدی را تا پیش از کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2018 برای پلی استیشن 4 معرفی خواهد کرد. طبق برنامه‌ی سونی، هر روز باید منتظر یک بازی باشیم. Tetris Effect اولین بازی جدید پلی استیشن 4 است که با پشتیبانی از قابلیت واقعیت مجازی برای این کنسول عرضه خواهد شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

«تتسویا میزوگوچی» سازنده‌ی این بازی، مغز متفکر بازی‌های Lumines و Rez Infinite است. بازی Tetris Effect در جریان نمایشگاه E3 2018 قابل بازی خواهد بود و این‌طور که اعلام شده، دموی قابل بازی آن تا پایان امسال عرضه می‌شود.

بازی «اثر تتریس» به خاطر اثری که بعد از بازی کردن تتریس تا مدت‌ها در مغز شما می‌ماند و باعث می‌شود تا مدتی خطوط و بلوک‌های رنگی را جلوی چشم خود احساس کنید این‌چنین نام‌گذاری شده است. ظاهرا تحقیقی در دانشگاه هاروارد این موضوع را تایید می‌کند.

در این بازی ظاهرا همه‌ی چیزها از جمله، المان‌های پس زمینه، صدا، جلوه‌های ویژه و موسیقی بر اساس بازی کردن شما تغییر می‌کنند و در هماهنگی کامل با بازی کردن شما قرار دارند. بازی از بیش از 30 مرحله تشکیل شده است.

حالت‌های کلاسیک بازی تتریس، ماراتون، اولترا و سرعت در بازی وجود دارند و دیگر حالت‌های جدید برای این بازی در تابستان امسال (احتمالا گیمزکام) معرفی خواهند شد. یکی از این حالت‌ها Zone نام دارد که به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد زمان را متوقف کنند.

سونی فردا نیز طبق برنامه یک بازی جدید رونمایی خواهد کرد و یا اخباری در مورد بازی‌های قبلی خود منتشر می‌کند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.