Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بازی Hitman 2 رسما معرفی شد

شرکت WB Games و استودیوی بازی‌سازی IO Interactive دقایقی پیش در رویدادی زنده و مستقیم از بازی Hitman 2 رونمایی کردند. این بازی مامور 47 را باری دیگر به ماموریت‌های قتل حرفه‌ای می‌فرستد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Hitman 2 در لوکیشن‌هایی از جمله جنگل‌های بارانی و پیست‌های مسابقه در میامی اتفاق می‌افتد که به نظر مکان‌هایی بسیار مناسب به قتل رساندن آدم‌ها هستند. مامور 47 در این ماموریت باید Shadow Client و تعدادی از اهداف مرتبط را به قتل برساند.

این بازی همچنین دارای یک بخش همکاری دو نفره با عنوان Sniper Assassin خواهد بود.

شرکت برادران وارنر همچنین اعلام کرده که این بازی در تاریخ 13 نوامبر مصادف با 22 آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

استودیوی IO Interactive در سال 2015 مجموعه‌ی هیتمن را بازسازی کرد و اولین قسمت از این عنوان به صورت سریالی منتشر و با استقبال روبرو شد. با این حال به نظر نمی‌رسد که بازی Hitman 2 نیز از همان روند انتشار سریالی پیروی کند و این بازی به طور کامل در روز وعده داده شده منتشر خواهد شد.

این استودیو همچنین در سال گذشته از ناشر قبلی خود یعنی اسکوئر انیکس جدا شد و حقوق بازی هیتمن را در اختیار گرفت.

هفته‌ی آینده در E3 2018 از این بازی چیزهای بیشتری خواهیم دید.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.