Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد ۵ به اشتباه در اوریجین ثبت شده بود

0

در هفته‌ی گذشته در خبری مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد 5 را در حالی به اطلاع شما رساندیم که این اطلاعات در صفحه‌ی بازی در شبکه‌ی اوریجین الکترونیک آرتز منتشر شده بود.

بازی بتلفیلد 5 که قرار است در ماه اکتبر منتشر شود برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. پیش از این، با توجه به مشخصات سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی به نظر می‌رسید که کاربران رایانه‌های شخصی به چیزی بیشتر از سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بتلفیلد 1 نیاز نخواهند داشت. اکنون استودیوی دایس این موضوع را تکذیب کرده است.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد 5 از صفحه‌ی اوریجین نیز حذف شده است. استودیوی سازنده‌ی این بازی اعلام کرده که این مشخصات فقط برای خالی نبودن عریضه در صفحه‌ی اوریجین بازی قرار گرفته بود.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد 5

همین موضوع مشخصا دلیل تشابه مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد 5 و بتلفیلد 1 را بیان می‌کند.

بازی بتلفیلد 5 که همین ماه در رویدادی به طور رسمی معرفی شد پاییز امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018 در مورد این بازی بیشتر خواهیم فهمید.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.