Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همکاری گیم‌نیوز با رسانه‌ی دنیای بازی برای پوشش E3 2018

0

هنوز تا آغاز رسمی بیست و چهارمین رویداد بزرگ E3 فرصت باقی است، اما همان‌طور که می‌بینید سیل اخبار و شایعات امان نمی‌دهند. E3 2018 به نظر می‌رسد آن‌قدر بزرگ و پر از موضوعات مهم باشد که شرکت‌های بازی‌سازی بخشی از برنامه‌های خود برای آن را از حالا برملا کرده‌اند. به همین خاطر است که فکر می‌کنیم همکاری دو تیم رسانه‌ای در این ایام برای پوشش E3 2018 و خبرها، مقالات و اتفاقات این رویداد عظیم دنیای سرگرمی، راه مناسبی باشد. و چه تیمی بهتر از دنیای بازی برای همکاری با گیم‌نیوز در این راستا؟

می‌توان گفت E3 هر ساله بزرگ‌ترین موج اخبار، تریلرها و اتفاقات نو و هیجان‌انگیز صنعت بازی را بر سر تمامی فعالان این حوزه خراب می‌کند و در این شرایط سخت، کار رسانه‌ها نیز در پوشش تمام و کمال این موج مشکل می‌شود و همیشه می‌توان به یاری همسایه‌ها نیز امید داشت. دنیای بازی امسال با همکاری گیم‌نیوز اخبار و تریلرهای E3 2018 را تقدیم حضورتان می‌کند و این همکاری نه‌تنها باعث می‌شود که سرعت پوشش اخبار و اتفاقات رویداد بالاتر رود، بلکه دقت کار را نیز بیشتر می‌کند و درنتیجه کیفیت نهایی پوشش این قسمت از رویداد در سطح بالایی قرار می‌گیرد.

با دنبال کردن E3 2018 در گیم‌نیوز می‌توانید مطمئن باشید که حتا یک خط از اخبار را هم از دست نخواهید داد.

امیدواریم تا این‌جای کار از خواندن مقالات گیم‌نیوز در رابطه با E3 پیش‌رو لذت برده باشید و امیدواریم توانسته باشیم تا الان چه از نظر پوشش E3 2018 در زمینه‌ی اخبار و مقالات آن به‌خوبی عمل کرده باشیم. اولین کنفرانس E3 2018 شنبه، ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود و ما نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تمامی اتفاقات این کنفرانس و کل رویداد را در سریرع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما بگذاریم؛ در E3 2018 همراه ما باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.