Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

صفحه‌ی تبلیغاتی استیم اطلاعات بازی Just Cause 4 را لو داد

0

شما وقتی می‌فهمید که E3 از رگ گردن هم به شما نزدیک‌تر است که «استیم» هم شروع کرده اطلاعات بازی‌های رونمایی نشده را لو بدهد! E3 2018 قرار است پر از رونمایی‌های بزرگ باشد، البته اگر چیزی برای نمایشگاه باقی بماند و همه‌ی اخبار قبل از شروع رویداد منتشر نشوند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Just Cause 4 یکی از عناوینی است که در لیست «والمارت کانادا» که از بازی‌هایی که ممکن بود در E3 2018 رونمایی شوند وجود داشت. بازی Just Cause 4 یکی از بازی‌های این لیست بود اما به نظر نمی‌رسید که در میان عناوین حاضر در این لیست این بازی امسال معرفی شود.

ضمن این‌که هر چه به رویداد نزدیک می‌شویم لیست منتشر شده صادق‌تر می‌شود. ابتدا بازی Lego DC Villains معرفی شد، سپس Rage 2 به حقیقت پیوست و بعد از آن بازی Assassin’s Creed جدید رونمایی شد که البته حالا می‌دانیم که این بازی Odyssey نام دارد.

بازی Just Cause 4

اما بخش اخبار بازی‌های جدید شبکه‌ی استیم امروز از بازی Just Cause 4 رونمایی کرد! استیم حتا به اشاره به نام بازی و رونمایی از آن بسنده نکرد و ضمن آن، تصویر تبلیغاتی اصلی بازی را نیز لو داد.

استیم معمولا این بخش را برای بازی‌های جدید منتشر نشده و بازی‌های تخفیف خورده‌ی خود استفاده می‌کند، اما هرگز نشده که در این بخش یک بازی رونمایی نشده را معرفی کند. به نظر می‌رسد که یک نفر دکمه‌ی انتشار را زودتر از موعد فشار داده باشد.

استودیوی Avalanche این روزها پرکارترین استودیوی بازی‌سازی به نظر می‌رسد. این استودیوی سوئدی نه تنها بر روی بازی Rage 2 کار می‌کند که بازی جدید خود با نام Generation Zero را نیز می‌سازد و قرار است خودش وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده بگیرد.

این استودیو به علاوه بر روی قسمت چهارم یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های خود کار می‌کند. بازی Just Cause 4 یکی دیگر از عناوین این استودیو است که قرار است در E3 2018 درباره‌ی آن بیشتر بشنویم.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.