Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج نقشه‌ی همیشگی مولتی پلیر به Black Ops 4 اضافه می‌شوند

0

بخش آنلاین چند نفره در بازی‌های مجموعه‌ی ندای وظیفه از طرفداران زیادی برخوردار است. شاید به همین خاطر است که اکتیویژن و استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های این مجموعه هر بار که می‌خواهند در جهت منافع خود تغییری در بازی ایجاد کنند، پای طرفداران و خواسته‌های آن‌ها را پیش می‌کشند! آخرینِ این تغییرات اضافه شدن نقشه‌های همیشگی مولتی پلیر به Black Ops 4 است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

مجموعه‌ی Black Ops البته از جمله زیرمجموعه‌های بازی‌های ندای وظیفه است که نقشه‌های اختصاصی و بسیار دوست‌داشتنی مولتی پلیر دارند. استودیوی تری‌آرک با حدود 50 نقشه‌ی مولتی پلیر به Black Ops 4 رسیده است و حالا قصد دارد تعدادی از پرطرفدارترین نقشه‌ها را به Black Ops 4 اضافه کند. این پنج نقشه‌ی همیشگی مولتی پلیر به Black Ops 4 اضافه می‌شوند:

 

  • Jungle – Black Ops
  • Slums – Black Ops 2
  • Summit – Black Ops
  • Firing Range – Black Ops
  • Nuketown

هر کدام از این نقشه‌ها در یکی از بازی‌های مجموعه به کار گرفته شده‌اند و البته نقشه‌ی Nuketown که در تمام بازی‌های این مجموعه بوده است.

با این‌که اطلاعات زیادی از این نقشه‌ها در این بازی نداریم، سازندگان گفته‌اند که قرار است همه‌ی مشخصاتی که از ابتدا باعث رونق گرفتن این نقشه‌ها شده‌اند را حفظ کنند.

چهار نقشه‌ از این پنج نقشه‌ی همیشگی در زمان عرضه به Black Ops 4 اضافه می‌شوند، اما طرفداران نقشه‌ی Nuketown باید تا زمان دیگری منتظر بمانند. Black Ops 4 و نقشه‌های مولتی پلیر جدید آن در E3 2018 قابل بازی خواهند بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در پاییز امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.