Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رونمایی Gears of War 5 در E3 2018 کلیف بی را خوش‌حال خواهد کرد!

0

کلیف بلیزینسکی را که می‌شناسید. او اولین بازی از مجموعه‌ی «چرخ‌های جنگ» را ساخت و بر روی دو دنباله‌ی این بازی در استودیوی اپیک گیمز نیز کار کرد. بعد از این‌ استودیو جدا شد و حالا از منتقدان اصلی رفتار اپیک گیمز محسوب می‌شود! اما حالا که احتمال رونمایی Gears of War 5 در E3 2018 مطرح شده است، بلیزینسکی در نقش حامی این مجموعه ظاهر می‌شود.

کلیف بی امروز در توئیتر خود نوشت که امیدوار است Gears of War 5 را در E3 2018 ببیند. و البته یک اسمایلی قلب هم به پایان جمله‌ی خود اضافه کرد.

بلیزینسکی که حالا دیگر هیچ ارتباطی با مجموعه‌ی گیرز ندارد، همچنان توسط طرفداران درباره‌ی این بازی و ادامه‌ی آن، مورد سوال قرار می‌گیرد. با این‌که کلیف بی ممکن است دل خوشی از اپیک و اعضای آن نداشته باشد، حالا از این‌که در مورد این بازی اظهار نظر کند، ابایی ندارد و این مسئله برای طرفداران جذاب است.

کلیف بی در ادامه‌ی این توئیت اشاره کرد که امسال در این رویداد حضور نخواهد داشت. به هر حال طرفداران بلیزینسکی که به تازگی استودیوی خود را نیز تعطیل کرده است، امسال او را در E3 2018 ملاقات نخواهند کرد.

ماه مه والمارت کانادا لیستی از بازی‌های معرفی نشده منتشر کرد که Gears of War 5 در آن لیست دیده می‌شد. تا کنون بازی‌هایی از جمله Rage 2 و Hitman 2 از این لیست رسما معرفی شده‌اند و بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey و Just Cause 4 در شرف رونمایی قرار دارند. رونمایی Gears of War 5 در E3 2018 می‌تواند لیست والمارت را به معتبرترین لیست لو رفته قبل از E3 در تاریخ این رویداد تبدیل کند!

آخرین قسمت از مجموعه‌ی گیرز، بازی Gears of War 4 بود که در سال 2016 به عنوان اولین قسمت از این بازی برای نسل هشتم مایکروسافت،‌ به طور انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه شد. مایکروسافت در سال 2014 حقوق این مجموعه را از چنگ اپیک گیمز در آورد.

بازی‌های جدید مجموعه‌ی Gears of War در استودیوی تحت تملک مایکروسافت یعنی Coalition توسعه می‌یابند. استودیویی که در حال حاضر توسط تهیه‌کننده‌ی قبلی مجموعه‌ی گیرز یعنی «راد فرگوسن» اداره می‌شود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.