Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جنگ‌های کلون به بازی Battlefront II اضافه خواهد شد

0

طی کنفرانس EA Play مشخص شد که رویداد جنگ‌های کلون در آینده نزدیک به بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهد شد. با گیم‌نیوز در ادامه خبر همراه باشید.

دنیس برانوال از استودیو DICE در کنفرانس E3 2018 اطلاعاتی درباره محتوا‌های جدیدی که قرار است به زودی به بازی Battlefront II اضافه شوند را با حضار در میان گذاشت. در تابستان پیش رو، شاهد رونمایی از سیستم Squad جدید خواهیم بود که تشکیل تیم با دیگر بازیکنان را تسهیل می‌کند. حالت جدید Starfighter حول درگیری‌های شامل سفینه‌های فضایی بعلاوه یک حالت چندنفره سندباکس با مقیاس گسترده که در آن، بازیکنان به تسخیر پایگاه‌ها و سفینه‌ها خواهند پرداخت برای بازی منتشر خواهد شد.

با پایان یافتن فصل هان سولو، DICE موارد دیگری با موضوع جنگ‌های کلون را به بازی خواهد آورد. نقشه‌ جدیدی در سیاره جنوسیس برای بازی برنامه‌ریزی شده که «عظیم‌ترین مرحله ساخته‌شده تاکنون» برای Battlefront توصیف شده است. علاوه بر همه این موارد، قهرمانان و ضدقهرمانان جدیدی نیز در راه هستند.

بازی Battlefront II

ژنرال گریوس، اوبی-وان، دوکو، آناکین اسکای‌واکر و ارباب جدای اوبی-وان کنوبی که برای اولین بار در سری حضور پیدا می‌کند، به بازی Battlefront II خواهند آمد.

DICE هنوز تاریخ دقیقی برای این محتوای جدید معرفی نکرده و صرفاً ماه‌های آتی را به‌عنوان تاریخ انتشار اعلام کرده است.

منبع EuroGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.