Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به گفته بایوور بازی Anthem متعلق به سبک MMO نیست

0

دست اندرکاران تیم سازنده بازی Anthem در رابطه با بازی خود در کنفرانس EA Play توضیحاتی ارائه دادند. با گیم‌نیوز در ادامه خبر همراه باشید.

کیسی هادسن از بایوور می‌گوید که برخلاف آنچه به نظر می‌آید، Anthem یک بازی MMO نیست. به گفته وی این بازی چیزی کاملاً تازه و متفاوت است:

این بازی MMO و چندنفره‌ای که داستانش به حاشیه کشانده شود نیست.

تهیه‌کننده اجرایی بازی، مارک دوراه، اذعان داشت که در بسیاری از بازی های چندنفره، تجربه داستان محور می‌تواند میان دنیا‌های اشتراکی «آبکی» شود:

می‌توانید برای این مسئله راه‌حلی پیدا کنید، اما باید واقعاً آن را در هسته بازی قرار دهید. این چیزی بوده که ما در Anthem سعی کرده‌ایم انجام دهیم. ما به آن «دنیای من، داستان من» می‌گوییم.

دنیای اشتراکی چندنفره خارج از هاب بازی است، در حالی که پایگاهی که بازیکنان پس از اتمام مأموریت‌هایشان به آن برمی‌گردند جایی است که تجربه تک‌نفره قرار دارد.

با انجام کار به این طریق، ما می‌توانیم تأثیر و پویایی داستان تک‌نفره را با لذت تشکیل تیم با دوستان برای مبارزات co-op ترکیب کنیم.

به نظر می‌رسد ایده اصلی بازی Anthem شباهت زیادی به عنوان Monster Hunter: World داشته باشد.

نویسنده ارشد بازی، کاتلین روتسیرت، می‌گوید بازی به شکلی طراحی شده که سازندگان بتوانند در سال‌های آتی به داستان بازی محتوا بیفزایند. به گفته وی این محتوا می‌تواند لحظات جدیدی با یک شخصیت، یک رویداد در جهان بازی یا یک خط داستانی جدید باشد.

در رابطه با بحث پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، بایوور تأیید کرده که موارد تزئینی در بازی وجود دارد اما خبری از لوت‌ باکس در آن نخواهد بود. بازیکنان می‌توانند مواردی که می‌خواهند خریداری کنند را پیش از پرداخت ببینند و خرید‌های بخر-برنده‌شو در بازی وجود نخواهد داشت.

بازی Anthem در سوم اسفند ماه ۱۳۹۷ برای رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

 

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.