Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین قسمت از پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت ساخته می‌شود

0

شبکه‌ی اچ‌بی‌او اعلام کرده است که برای ساخت اولین قسمت از یکی از پیش‌درآمد‌های سریال بازی تاج و تخت چراغ سبز نشان داده است. این شبکه اطلاعاتی را در مورد داستان این قسمت منتشر کرده است و اینطور که به نظر می‌رسد، می‌تواند قسمت جذابی باشد.

پیش از این اعلام شده بود که پنج پیش‌درآمد برای ساخته‌شدن پیشنهاد شده‌اند. شبکه‌ی اچ‌بی‌او پیشنهاد نویسنده‌ی فیلم‌های مردان پادشاه: سرویس مخفی و کیک‌اس؛ یعنی جین گلدمن، را انتخاب کرده است. خود شخص جورج آر آر مارتین نیز در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد حضور دارد.

بر اساس گزارش اینترتینمنت ویکلی، این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، هزاران سال پیش از وقایع سریال بازی تاج و تخت اتفاق می‌افتد. در این سریال داستان‌هایی درباره‌ی سقوط از عصر طلایی قهرمانان به دوران تاریکی روایت می‌شود.

اینترتینمنت ویکلی به ما یادآوری می‌کند که عصر قهرمانان درواقع ده هزار سال پیش از وقایع حال حاضر سریال شروع می‌شود. با توجه به این وضعیت زمانی، برخی از شخصیت‌هایی که ممکن است در این سریال حضور داشته باشند می‌تواند شامل بنیان‌گذار خاندان استارک یعنی برن سازنده و بنیان‌گذار خاندان لنیستر، یعنی لن باهوش شود. لازم به ذکر است که ساخت دیوار معروف در سریال بازی تاج و تخت یکی از دستآورد‌های برن سازنده بوده است و به همین خاطر احتمال پرداخته شدن به او بالاتر می‌رود.

توجه داشته باشید که اچ‌بی‌او تنها سفارش ساخت قسمت ابتدایی این فصل را داده است و هنوز قرار نیست که این سریال به صورت کامل ساخته شود. همچنین ممکن است قسمت‌های اول سریال‌های دیگری که پیشنهادشان داده شده بود نیز ساخته شوند. منبع اینترتینمنت ویکلی گفته است که اچ‌بی‌او هنوز هم در حال بررسی چهار ایده‌ی پیشنهادی دیگر است. آن‌چه از آن اطمینان داریم اسن است که تا پیش از به پایان رسیدن فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت در سال 2019، هیچ کدام از این پیش‌درآمد‌ها پخش نخواهند شد. به همین خاطر، همان‌طور که پیش‌تر خوانده بودیم، این پیش‌درآمد‌ها تا سال 2020 به مرحله‌ی پیش نخواهند رسید.

پیش از این شنیده بودیم که اچ‌بی‌او قصد دارد چندین پایان مختلف برای سریال بازی تاج و تخت فیلم برداری کند تا حتی بازیگران هم ندانند سریال چگونه پایان خواهد یافت. پس از مدتی آریا استارک در مصاحبه‌ای گفته بود که می‌داند پایان سریال بازی تاج و تخت چگونه خواهد بود.

سازندگان سریال بازی تاج و تخت، یعنی دیوید بنیوف و دی‌.بی وایس در روند ساخت این سریال جدید دخالتی ندارند. همان‌طور که در اخبار گذشته خوانده بودیم، این دو در حال کار بر روی فیلم‌های جدید جنگ ستارگان هستند. این دو همچنین در حال کار بر روی سک سریال جدید برای اچ‌بی‌او نیز هستند که در آن به آمریکای متفاوتی پس از جنگ داخلی پرداخته می‌شود که در آن برده‌داری آزاد می‌بود. با ای حال به نظر نمی‌رسد که این دو فعالیت ویژه‌ای روی این سریال داشته باشند و تمرکشان بیشتر روی فیلم‌های جدید جنگ ستارگان است.

فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت قرار است تا در سال 2019 به مرحله‌ی پخش برسد. این فصل تنها شش قسمت خواهد داشت که با وجود کم بودن تعداد آن‌ها، از مدت‌زمانی طولانی‌تر از قسمت‌های قبلی برخوردار خواهند بود و هرکدام تقریبا به اندازه‌ی یک فیلم به طول خواهند انجامید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.