Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار Kingdom Hearts 3 بالاخره مشخص شد

0

با این که شرکت اسکوئر انیکس ناشر عنوان Kingdom Hearts 3 که حالا نزدیک به پنج سال از معرفی آن می‌گذرد در E3 امسال کنفرانس مطبوعاتی خود را برپا می‌کند، این شرکت تصمیم گرفته تاسرانجام قبل از E3 تاریخ انتشار Kingdom Hearts 3 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان مشخص شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

«اسکوئر انیکس» بازی Kingdom Hearts 3  را برای انتشار در تاریخ 9 بهمن 1397 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان برنامه‌ریزی کرده است. این بازی پنج روز زودتر در کشور ژاپن منتشر می‌شود.

آقای «تتسویا نامورا» (Tetsuya Nomura) کارگردان فرانچایز بابت تاخیر چندین مرتبه بازی معذرت خواهی کرد. وی در ادامه وعده انتشار اطلاعات بیشتر و نمایش ویدیوهای جدیدی از بازی Kingdom Hearts 3 را در E3 2018 داد. همچنین بازی در این رویداد برای مراجعه کنندگان قابل بازی خواهد بود.

کنفرانس E3 2018 اسکوئر انیکس در تاریخ دوشنبه 21 خرداد ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.