Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Fallout 76 یک بازی چندنفره‌ی آنلاین است که در آن تمامی شخصیت‌ها واقعی هستند

0

بازی Fallout 76 یک پیش‌درآمد درباره‌ی بازسازی آمریکا  که شما در آن پس از سپری کردن زندگی در محفظه‌ی 76، وارد بازی می‌شوید. تمامی اشخاص دیگری که در این بازی حضور دارند، بازیکنان دیگری هستند که به انجام این بازی می‌پردازند.

در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2018 اطلاعات بسیاری در رابطه با بازی Fallout 76 دریافت کردیم. این بازی قرار است تا شانزده‌ برابر عنوان قبلی این مجموعه، یعنی Fallout 4، از لحاظ گرافیکی برتری داشته باشد.

تریلر معرفی بازی Fallout 76 را از این لینک تماشا کنید.

شما در این بازی نقش یکی از انسان‌های منتخب زمین را بازی می‌کنید که درون محفظه‌ی 76 به صورت ایمن نگه داری شده است تا بتواند با اکتشاف ویرجینیای غربی، به بازسازی آمریکا بپردازد.

در جریان کنفرانس مایکروسافت توانستیم تیزر این بازی را ببینیم. حالا هم بتسدا اعلام کرده است که این بازی حالت چندنفره‌ی آنلاین دارد و به نوعی می‌تواند جزء دسته‌ی MMO قرار بگیرد.

شما می‌توانید اگر مایل باشید این بازی را به صورت تک‌نفره نیز بازی کنید، اما با این وجود، ایده‌ی این که هر شخص موجود در دنیای این بازی قرار است انسانی حقیقی باشد نشان‌گر این موضوع است که تمرکز بازی به‌وضوح روی چندنفره بودن آن است. تونی هاوارد این حالت را Softcore Survival می‌نامد. مردن در این حالت به این معنی نیست که شخصیت خود را از دست می‌دهید. همچنین دنیایی که شما در آن قرار خواهید داشت تنها میزبان چندده نفر خواهد بود، و نه چندصد یا چندهزار نفر.

بازی Fallout 76 یک عنوان دنیای باز است که در آن قوانین اندکی وجود دارد. به نظر می‌رسد این که چه کسی در این بازی قهرمان باشد و چه کسی نقش شخصیت منفی را بر عهده بگیرد کاملا برعهده‌ی بازیکنان است. بازیکنان در این بازی حتی این توانایی را دارند که سلاح اتمی داشته باشند و به وسیله‌ی آن به دنیای بازی حمله کنند. این ایده بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد.

برای بررسی کلیه‌ی مطالب مرتبط با E3 2018 به این لینک مراجعه کنید.

در ویدئوی معرفی که از این بازی نمایش داده شد، صحنه‌های مبارزه‌ی تن‌به‌تن (PvP) وجود داشت. مشخص نیست که آیا از سیستم VATS در این بازی هم استفاده شده است یا خیر، اما با این وجود احتمال وجود آن پایین است. تمامی ویدئو‌های گیم‌پلی نشان‌داده‌شده از این بازی به صورت همزمان هستند.

در این بازی شما همچنین قادر خواهید بود که ساختمان بسازید و آن‌ها را هرکجا که مایل باشید انتقال بدهید. این کار به کمک C.A.M.P انجام می‌شود که دستگاه قابل‌حملی است که به شما اجازه می‌دهد تا در حال حرکت، چیز‌های مختلف بسازید.

به طور کلی، معرفی بازی Fallout 76 بسیار هیجان‌انگیز بوده و نکات زیادی را در بر داشته است. این بازی تفاوت‌های بسیاری با عناوین پیشین فالوت دارد و امیدوارکننده به نظر می‌رسد. Fallout 76 همچنین در هنگام عرضه سرور‌های اختصاصی خواهد داشت و به‌زودی نیز نسخه‌ی بتای آن منتشر خواهد شد.

تاریخ عرضه‌ی رسمی این بازی، چهاردهم نوامبر، یعنی 23 آبان ماه 1397 خواهد بود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.