Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر بازی Fallout 76 از E3 2018 به همراه باکس آرت رسمی بازی را ببینید

0

از میان آن‌چه دیشب در کنفرانس‌های دو شرکت مایکروسافت و بتسدا رخ داد، فال‌اوت 76 یکی از جذاب‌ترین نقاط اشتراک محسوب می‌شود. این بازی که چندی پیش از E3 2018 رسما معرفی شده بود، حالا با جزئیات دقیق‌تری شناخته شده است. به علاوه تصاویر بازی Fallout 76 از E3 2018 به همراه باکس آرت این بازی به دست ما رسیده‌اند که در کنار تریلر به نمایش درآمده، اطلاعات ما در مورد این بازی را تکمیل می‌کنند.

بتسدا تایید کرد که این بازی یک عنوان کاملا آنلاین خواهد بود. نقش‌آفرینی محبوب بتسدا به زمانی قبل‌تر از همیشه برمی‌گردد و داستان اولین کسانی که از محفظه‌ی 76 خارج شدند را روایت می‌کند. در این بازی همه‌ی شخصیت‌ها توسط بازی‌کنندگان واقعی اداره می‌شوند. چیزی شبیه به الدر اسکرولز آنلاین اما دقیق‌تر و صحیح‌تر.

همچنین بتسدا تایید کرد که این بازی چهار برابر بزرگ‌تر از آخرین عنوان این مجموعه یعنی فال‌اوت 4 خواهد بود. وسعت بازی وسوسه‌برانگیز و عجیب است. اگر فال‌اوت 4 را بازی کرده باشید می‌توانید متوجه موضوع بشوید.

علاوه بر تصاویر بازی Fallout 76 از E3 2018 فهمیدیم که این بازی در چه تاریخی عرضه خواهد شد. فال‌اوت 76 در ماه نوامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود و شما را به ویرجینیای غربی می‌برد. داستان بازی همان‌طور که گفته شد، پیش‌درامدی برای همه‌ی بازی‌های این مجموعه است.

در این بازی همچنین یک حالت جدید شبیه به بخش عکس‌برداری گنجانده شده است که اطلاعات بیشتر آن به زودی منتشر می‌شوند.

با این‌که برای بازی کردن این بازی شما باید همواره آنلاین باشید، امکان به پایان رساندن آن به صورت تک نفره هم وجود دارد. گالری زیر تصاویر بازی را نشان می‌دهد:

Fallout 76 یکی از مهم‌ترین بازی‌های E3 امسال است. این بازی 23 آبان 1397 به بازار عرضه می‌شود. طرفداران فال‌اوت از همین حالا باید برای این بازی برنامه‌ریزی کنند، چون قرار است زمان زیادی از وقت خود را صرف این بازی کنند.

منبع dualshockers

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.