Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی تریلرهای کنفرانس E3 2018 بتسدا را یکجا تماشا کنید

0

بتسدا نیز بامداد امروز با رونمایی‌های زیادی کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2018 را به انجام رساند. این شرکت که ظاهرا ناشر برتر سال گذشته در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای بوده، بنا دارد در سال جاری هم همچنان با قدرت ظاهر شود و برای همین است که عناوین زیادی را با خود به E3 امسال آورده بود. تریلرهای کنفرانس E3 2018 بتسدا را این‌جا ببینید. با گیم‌نیوز همراه باشید.

Rage 2

گیم‌پلی بازی Rage 2 قدرت‌ها، سلاح‌ها و دشمنان بازی را به خوبی نشان داد.

Doom Eternal

بازی جدید بتسدا قسمت دیگری از مجموعه‌ی Doom است که شما را به جهنم باز می‌گرداند. این بازی یک دنباله‌ی رسمی برای Doom سال 2016 محسوب می‌شود. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را اینجا بخوانید.

Prey: Mooncrash

چیزهای زیادی برای یک بازی ممکن است منتشر شوند، از جمله بسته‌های الحاقی!

Wolfenstein 2: Youngblood

سبک بازی همکاری را دوست دارید؟ این بازی ولفنشتاین برای شما ساخته شده است. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را اینجا بخوانید.

Starfield

استارفیلد زمزمه‌های نسل بعدی کنسول‌ها را رسمی کرد. این بازی نقش‌آفرینی بتسدا برای نسل بعد طراحی شده و در دست ساخت است. اما فعلا چیزهای زیادی از آن نمی‌دانیم.

Elder Scrolls 6

بمب اصلی تریلرهای کنفرانس E3 2018 بتسدا تیزر کوتاهی بود که از بازی الدر اسکرولز بعدی دیدیم.

این بازی هم متعلق به نسل بعد است.

 

با گیم‌نیوز همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.