Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2018: گزینه‌ی New Game+ به همراه یک آپدیت به بازی خدای جنگ اضافه می‌شود

0

در خلال کنفرانس شرکت سونی در E3 2018، آقای شان لیدن تایید کرد که استویوی سانتا مونیکا در حال بر روی گزینه‌ی New Game+ برای بازی خدای جنگ است.

God of War تقریبا دو ماه پیش عرضه شد و با وجود تحولی که در این سری ایجاد کرد، از دید منتقدین و مخاطبین به شدت تحسین شد و یک موفقیت بزرگ را برای سونی رقم زد. حالا به نظر می‌رسد دست کم یک امکان جدید قرار است در آینده‌ی نزدیک به این بازی اضافه شود.

آقای لیدن درباره‌ی آینده‌ی بازی خدای جنگ و چیزهایی که باید انتظارش را داشته باشیم صحبت کرد که یکی از این موارد اضافه شدن گزینه‌ی New Game+ به این بازی بود. ایشان تایید کرد که سانتامونیکا پس از درخواست‌های فراوانی که از طرف طرفداران برای اضافه شدن این گزینه به خدای جنگ دریافت کرده، کار بر روی آن را آغاز کرده است.

سونی هم امروز جزییات بیشتری از این ماد جدید اعلام کرد و چند عکس جدید نیز در رابطه با آن منتشر کرد. طبق اعلام سونی، بازیکنان با استفاده از این امکان می‌توانند همه‌‌ی زره‌ها، اسکیل‌ها و سلاح‌های خود را در شروع مجدد بازی از اول در اختیار داشته باشند. البته باید توجه داشت که سختی بازی در این حالت افزایش می‌یابد تا چالش برانگیزی خدای جنگ حفظ شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی گزینه‌ی New Game+ بازی خدای جنگ مشخص نشده اما سونی قول داده در آینده‌ای نزدیک طی یک آپدیت این امکان را به طرفداران این سری هدیه کند. در ادامه می‌توانید تصاویری که این شرکت به تازگی منتشر کرده را مشاهده کنید:

منبع Dualshockers

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.