Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اگر فورتنایت PS4 را بازی کرده باشید اجازه‌ی ثبت‌نام در نسخه‌ی سوییچ را نخواهید داشت

1

در حال حاضر بازی فورتنایت پر مخاطب و پر طرفدار است و حالا که این بازی رسما به نینتندو سوییچ آمده به کاربران آن هم افزوده خواهد شد. اما شما ممکن است بخواهید این بازی را در کنسول نینتندو سوییچ خود هم تجربه کنید، شاید با همان حساب کاربری فورتنایت PS4 خود. اما آیا این موضوع امکان‌پذیر است؟ در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

حالا کاربران فورتنایت پلی استیشن که سعی می‌کنند با حساب کاربری خود در نینتندو سوییچ لاگین کنند، قادر به این کار نخواهند بود. سوال اصلی این‌جا است که چرا کسی قبل از این به کاربران هشدار نداده بود که فورتنایت را در پلی استیشن 4 بازی نکنند؟

برعکس این مشکل نیز صادق است. اگر شما حساب کاربری فورتنایت خود را در کنسول نینتندو بسازید و بعد بخواهید در کنسول پلی استیشن 4 خود بازی کنید باز با همان پیغام مواجه خواهید شد. پیغامی که در این صورت با آن مواجه می‌شوید، جالب توجه است. ظاهرا اپیک گیمز می‌خواهد به شما یادآور شود که ظاهرا از این موضوع باخبر بوده و ضمنا در این باره تقصیری ندارد.

اپیک در پیغام خطای عدم ورود به حساب کاربری شما این‌چنین می‌نویسد:

این حساب کاربری فورتنایت با پلتفرمی هماهنگ است که اجازه‌ی عملکرد در نینتندو سوییچ را به آن نمی‌دهد. وبسایت فورتنایت و سرویس خدمات مشتریان اپیک قادر به ایجاد تغییر در این موضوع نیستند. برای بازی کردن فورتنایت در سوییچ، لطفا یک حساب جدید بسازید.

سونی فعلا در این باره سکوت کرده است، اما به نظر می‌رسد که مقصر اصلی این شرکت است. نینتندو در طرف دیگر نیز، از اظهار نظر در مورد این مشکل خودداری کرده است.

به نظر می‌رسد به زودی سونی مجبور به ارائه‌ی توضیح در این باره باشد. در حال حاضر تعداد زیادی از کاربران به این موضوع معترض شده‌اند و با توجه به این‌که این بازی فقط یک روز است برای سوییچ عرضه شده، احتمالا در روزهای آینده شاهد اعتراضات بیشتری خواهیم بود.

در گذشته، سونی از به وجود آمدن قابلیت کراس-پلتفرم برای این بازی جلوگیری کرده بود. مایکروسافت همواره علاقه‌مند به ایجاد این قابلیت بوده است. این شرکت به علاوه در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر سونی مشغول است!

اگر هنوز حساب کاربری فورتنایت PS4 خود را به واسطه‌ی تلاش برای انجام بازی در کنسول نینتندو قفل نکرده‌اید، از این کار بپرهیزید.

منبع polygon
1 نظر
  1. امین می‌گوید

    سلام
    میخواستم بپرسم هنوز هم نمیشه این کارو کرد؟؟
    چون من میخوام اکانت فورتنایتم که رو نینتندو رو بیارم رو ps4

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.