Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Rage 2 بدون هیچ‌گونه حالت چندنفره عرضه خواهد شد

0

حاصل همکاری استودیو‌های id و Avalanche، یعنی بازی Rage 2 قرار است که به صورت انحصاری یک بازی تک نفره باشد و هیچ اثری از بازی چندنفره در آن به چشم نمی‌خورد.

برای تماشای اولین تریلر بازی Rage 2 به این مطلب مراجعه کنید.

این مسئله نشان‌گر تفاوتی جزئی با بازی اصلی محصول سال 2010 است. در آن بازی بازیکنان می‌توانستند در حالت همکاری دونفره‌ و حالت چندنفره‌ی مبتنی بر وسایل نقلیه شرکت کنند. با این حال این تصمیم در راستای سوابق پیشین استودیو Avalanche است. این استویدو همیشه به دنبال نشان دادن توانایی‌های خود در زمینه‌ی بازی‌های تک‌نفره بوده است.

مگنوس  ندفورز طراح بازی Rage 2 در رویدادی پیش از E3 2018 گفته بود:

تمرکز ما تنها بر روی ساخت بهترین بازی تک‌نفره ی دنیای بازی است که می ‌توانیم بسازیم. به شخصه باور دارم که می‌شود بازی‌های تک‌نفره‌ را بسیار فوق‌العاده ساخت و به همین دلیل قصد انجام همین‌ کار را داریم.

Rage 2 یک بازی دنیای باز تیراندازی اول شخص است که در آن مهارت‌های استودیو‌های Avalanche و id در هم آمیخته است، اما با این حال به‌ناچار می‌بایست برخی از فداکاری‌ها را نیز انتظار داشت. نرخ تصویر 60 فریم بر ثانیه که به نوعی امضای استودیو id شده است، تنها برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن  4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود و کنسول‌های پایه قادر نخواهند بود این بازی را با این نرخ تصویر اجرا کنند. البته این موضوع باز هم با توجه به این که بازی‌های قبلی ساخته‌شده توسط موتور ایپکس استودیو Avalanche دارای قابلیت پشتیبانی از نرخ تصویر 60 فریم بر ثانیه نبوده‌اند.

برای تماشای ویدئوی گیم‌پلی منتشرشده از بازی Rage 2 در جریان E3 2018 روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بازی Rage 2 در عمل بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید. این بازی در ساعات اولیه‌ی روز دوشنبه در کنفرانس بتسدا به نمایش گذاشته شده بود.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.