Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

الی تنها شخصیت قابل هدایت بازی The Last of Us: Part 2 خواهد بود

0

سونی اطلاعات بیشتری را راجع به بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی بازی The Last of Us: Part 2 منتشر کرده است. کارگردان این بازی، نیل دراکمن، در پستی درباره‌ی شخصیت «الی» و انگیزه‌هاش صحبت کرده است و همچنین تائید کرد که شخصیت معروف دیگری نیز در حال کار بر روی این بازی است.

تریلر گیم‌پلی بازی The Last of Us: Part 2 در E3 2018 را از اینجا تماشا کنید.

پیش از این می‌دانستیم که الی در بازی جدید The Last of Us سن بیشتری دارد، اما حالا دراکمن تائید کرده است که این شخصیت در بازی 19 سال سن دارد. پس از وقایع وحشتناک قسمت اول این بازی، الی به شرایط معمولی‌تر و آرام‌تری رسیده است. او در این بازی تلاش می‌کند تا در دنیای خودش به آرامش برسد، اما این آرامش دوامی ندارد.

دراکمن گفته است:

زمانی که آرامش الی به واسطه‌ی یک عمل خشن مختل می‌شود، او راهی دشوار و پرمخاطره را برای انتقام پیش می‌گیرد. انگیزه‌ای او این است که کسانی که به وی بدی کرده‌اند را به سزای اعمالشان برساند و برای این کار از تمامی توان خود استفاده می‌کند.

در بازی اول، جوئل شخصیتی بود که می‌توانستید با آن بازی کنید و حالا در بازی دوم، الی شخصیت قابل‌‌بازی اصلی محسوب می‌شود. همان‌گونه که در تریلر گیم‌پلی این بازی در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 دیده بودیم، الی یک مبارز بسیار قابل است. در جریان E3 2018 از ناتی داگ سوال شد که آیا شخصیت‌های دیگری نیز به‌جز الی قابل‌بازی‌ هستند یا خیر. در ابتدا در پاسخ به این سوال جواب مرسوم «فعلا صحبتی در این خصوص نمی‌کنیم.» داده شد، اما لحظاتی بعد نیل دراکمن تائید کرد که الی تنها شخصیت قابل بازی‌کردن در بازی The Last of Us: Part 2 خواهد بود. دراکمن در این خصوص گفته است:

شما می‌توانید در هر جنبه از گیم‌پلی این بازی، قدرت بدنی، احساسی و شرایط ذهنی این شخصیت را ببینید. ما کاملا موتور بازی خود را تغییر داده‌ایم و مکانیزم‌های مبارزه‌ی جدید و حالت مخفیانه‌ی جدیدی را ساخته‌ایم. همچنین سیستم انیمیشنمان را نیز بهبود بخشیده‌ایم تا بتوانیم به درستی ناامیدی الی و سرعت و چابکی او را به تصویر بکشیم.

دراکمن در رابطه با پیشرفت‌های کلی بازی گفته است که محیط این بازی وسیع تر و پیچیده‌تر و پرجزئیات‌تر شده است. این موضوع باعث می‌شود که این بازی به شکل بی‌سابقه‌ای واقع‌گرایانه باشد و نقش انتخاب‌های بازیکن در آن برجسته‌تر شود. همچنین اعلام شده که هوش‌مصنوعی دشمنان در این بازی هم بهبود پیدا کرده است.

بازی انحصاری The Last of Us: Part 2 قرار است تا برای کنسول پی‌استیشن 4 منتشر شود، اما هنوز تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.