Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تعداد شرکت‌کننده‌های E3 2018 بیشترین میزان از سال ۲۰۰۵ تاکنون بوده است

0

تعداد شرکت‌کننده‌های E3 2018 بیشترین میزان در طول یک دهه‌ی گذشته بوده است. تعداد محصولات مرتبط با گیمینگ که در این نمایشگاه عرضه شده بوده‌اند، به 3250 مورد می‌رسید.

با این که حجم اخبار منتشرشرده در رابطه با E3 2018 رو به کاهش است، تیم برگزارکننده‌ی این رویداد موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است. مراسم امسال توانسته که میزبان حدود 69200 نفر در لس آنجلس باشد. این رقم بالاترین میزان شرکت‌کننده از سال 2005 محسوب می‌شود. بالاترین میزان شرکت در E3، در حال حاضر 70 هزار نفر است.

این آمار در جریان نشست خبری Entertainment Software Association منتشر شده است و در آن به مواردی جز تعداد شرکت‌کننده‌ها نیز پرداخته شده است. در این نمایشگاه بیش از 200 عرضه کننده وجود داشتند که در مجموع 3250 محصول را به نمایش گذاشته بودند. همچنین برای 85 شرکت مختلف، این اولین مراسم E3 بود که در آن شرکت می‌کردند.

مایکل گلگر، رئیس ESA در بیانیه‌ای گفته است:

مراسم E3 2018 اهمیت فرهنگ بازی‌های کامپیوتری را برای مخاطبین جهانی تقویت کرد. به عرضه‌کننده‌های خلاق خود، اعضا و همکارانمان و همچنین به میلیون‌ها بازی‌کننده‌ای که یک E3 خارق‌العاده را با ما جشن گرفته‌اند، تبریک می‌گوییم.

با این وجود گزارشاتی از این رویداد وجود دارند که نشان می‌دهند E3 هنوز هم جای پیشرفت دارد. تام هیولت، کارگردان WayForward در حساب کاربری خود در توییتر گفته بود که اندازه و پیچیدگی این رویداد باعث می‌شد که تست کردن بازی‌های جدید منحصربه‌فرد دشوار باشد. ویراستار Gameindustry.biz، برندن سینکلیر، گفته بود که احتمالا رویداد امسال بدترین وضعیت جمعیت را در 15 سال اخیر داشته است.

با تمامی این اوصاف، هنوز هم خبر‌های بسیار جالبی از E3 به گوش می‌رسند. برای مثال می‌توان به انتشار فوری بازی Fortnite برای نینتندو سوییچ اشاره کرد.

مشخص است که E3 یک رویداد مهم و رو به رشد باقی خواهد ماند که تا سال‌ها توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. ESA تاریخ برگزاری E3 2019 را نیز از همین حالا مشخص کرده است. این رویداد از 11 تا 13 ماه ژوئن سال 2019 برگزار می‌گردد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.