Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شگفت انگیزان ۲ رکورد پرفروش‌ترین آخرهفته‌ی انیمیشن‌ها را از آن خود کرد

0

پیکسار با داشتن عناوینی مانند «داسان اسباب‌بازی‌های 3» و «در جست‌و‌جوی دوری» که از موفق‌ترین عناوین انیمیشنی تمامی دوران محسوب می‌شوند، به فروش خوب محصولاتش در گیشه عادت دارد. با این حال باز هم اولین آخرهفته‌ی انیمیشن شگفت انگیزان 2 (Icredibles 2) نتایج اعجاب‌انگیزی داشته است.

شگفت انگیزان 2 در اولین اکران آخرهفته‌ی خود توانست در سینماهای ایالات متحده 180 میلیون دلار فروش داشته باشد که بیشترین فروش یک انیمیشن تا کنون بوده است. پیش‌تر این رکورد متعلق به انیمیشن Finding Dory بود که توانست در سال 2016 در سه‌روز اول اکران خود 130 میلیون دلار فروش داشته باشد. این آمار باعث شده است تا انیمیشن شگفت‌انگیزان 2 هشتمین عنوان در میان عناوینی باشد که در لیست پرفروش‌ترین آخرهفته‌ها قرار دارند. این انیمیشن موفق‌ترین اولین اکران آخرهفته را در میان فیلم‌های کودکان داشته است.

از نکاتی که به فروش این انیمیشن کمک کرده‌اند می‌توان به فقدان رقابت در میان دیگر فیلم‌های دید این هفته اشاره کرد. تنها فیلم‌های جدیدی که این هفته اکران شدند فیلم‌های Tag (کمدی بزرگسالان) بوده که توانسته با فروش 14.6 میلیون دلاری در جایگاه چهارم باایستد و بازسازی فیلم Superfly نیز توانسته‌ با 6.3 میلیون دلار فروش، جایگاه هفتم لیست را به خود اختصاص دهد.

فیلم کمدی ژانر سرقت Ocean’s 8 این هفته با فروش 19.5 میلیون دلاری خود به جایگاه دوم تنزل پیدا کرده است و فیلم Solo: A Star Wars Story هم جایگاه چهارم لیست را از آن خود کرد. این فیلم اسپین‌آف جنگ ستارگان به نوعی از لحاظ تجاری در مقایسه با دیگر فیلم‌های این فرنچایز ناامید کننده بوده است و توانسته‌ طی چهارهفته‌ی اکران خود، تنها 192 میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم‌های ابرقهرمانی Deadpool 2 و Avengers: Infinity War نیز با قرار گرفتن در جایگاه‌های پنجم و هشتم به روند موفقیت خود ادامه داده‌اند.

 

در ادامه نگاهی به لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس آفیس از تاریخ 15 تا 17 ماه ژوئن خواهیم انداخت:

  1. Incredibles 2 – $180 million
  2. Ocean’s 8 – $19.5 million
  3. Tag – $14.6 million
  4. Solo: A Star Wars Story – $9.0 million
  5. Deadpool 2 – $8.8 million
  6. Hereditary – $7.0 million
  7. Superfly – $6.3 million
  8. Avengers: Infinity War – $5.2 million
  9. Adrift – $2.1 million
  10. Book Club – $1.8 million

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.