Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی موبایل وست ورلد این هفته منتشر خواهد شد

0

اوضاع پارک وست‌‌ورلد در شبکه ی اچ‌بی‌او بسیار درهم و برهم است، اما از این هفته شما می‌توانید پارک خودتان را مدیریت کرده و ثابت کنید که می‌توانید عملکرد مناسب‌تری داشته باشید. بازی موبایل وست ورلد قرار است تا در تاریخ 21 ژوئن منتشر خواهد شد و شما می‌توانید روبات‌های کشنده‌ و محیط پارک را به وسیله‌ی انگشتان خود کنترل کنید.

در این بازی، شما نقش یکی از کارکنان شرکت دلوس را ایفا می‌کنید که مسئولیت مدیریت پارک را بر عهده دارد و عمده‌ی فعالیت‌های شما نظارت بر میزبانان دارای هوش مصنوعی خواهد بود. در این بازی شما با شخصیت‌هایی نظیر دلورس و میو مواجه می‌شوید و هم‌چنین با دیگر کارکنان پارک، مانند برنارد برخورد خواهید داشت. شما حتی می‌توانید میزبان‌ها را با میهمانان جور کرده و اجازه دهید که آن‌ها امیال و فانتزی‌های خودشان را اجرا کنند.

برای بررسی قسمت به قسمت فصل دوم سریال وست‌ورلد، به این لینک مراجعه کنید.

از لحاظ جنبه‌ی بصری، این بازی به شیوه‌ی هنری بامزه‌ و دوست‌داشتنی‌ای ساخته شده است. با ثبت‌نام کردن پیش از موعد از طریق وبسایت رسمی این بازی، مزایایی را به هنگان شروع به دست بیاورید. از این مزایا می‌توان به دسترسی به لارنس، سکه و الماس، بسته‌ی کد ابتدایی میزبانان و یک بسته‌ی ساخت‌و ساز اشاره کرد.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.