Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمالا نسخه‌ی بتای بازی Beyond Good and Evil 2 سال آینده در دسترس خواهد بود

0

بازی Beyond Good and Evil 2 در حدود یک دهه است که در دست توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد که تا پیش از نسخه‌ی ارائه‌شده در جریان E3 2018، حداقل یک‌بار مجددا پروسه‌ی ساخت را طی کرده باشد. با تمامی این اوصاف یوبی‌سافت امیدوار است که بازیکنان بتوانند سال آینده نسخه‌ی بتای این بازی را امتحان کنند.

برای تماشای گیم پلی بازی Beyond Good and Evil 2 به این لینک مراجعه کنید.

کارگردان این بازی، مایکل آنسل، اخیرا اسکرین‌شاتی از شهر گانشا در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. با این که اینستاگرام معمولا محلی برای این‌گونه اعلامیه‌ها نیست، اما آنسل در بخش نظرات به سوالات کاربران پاسخ داد و درباره‌ی نسخه‌ی بتای قابل‌بازی صحبت کرد. آنسل نوشت:

امیدوارم که تا انتهای سال آینده نسخه‌ی بتای قابل‌بازی در دسترس باشد.

با توجه به تصمیم بحث‌برانگیز سازندگان این بازی مبنی بر ساخت محتوای درون‌بازی توسط طرفداران، شاید آماده بودن نسخه‌ی بتای این بازی تا انتهای سال آینده کمی خوش‌بینانه به نظر برسد.

در حال حاضر می‌توانیم منتظر بمانیم و ببینیم که بازی Beyond Good and Evil 2 چه وضعیتی در E3 2019 خواهد داشت. این بازی قرار است تا برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان ساخته شود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.