Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

باندل پلی استیشن ۴ فورتنایت ماه آینده عرضه می‌شود

0

ماه میلادی آینده، شاهد عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 4 به همراه بازی فورتنایت در بازار خواهیم بود. طی همکاری سونی و شرکت اپیک گیمز، سازنده‌ی عنوان محبوب و پرطرفدار فورتنایت، باندل پلی استیشن 4 فورتنایت از اواسط ماه جولای به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

چند روز قبل در صفحه‌ی فیسبوک پلی استیشن ایتالیا اعلام شد که این دو شرکت با همکاری یکدیگر باندل پلی استیشن 4 فورتنایت را به بازار کنسول‌های بازی عرضه خواهند کرد. این باندل همچنین یک اسکین انحصاری و 500 واحد پول داخل بازی را به همراه خواهد داشت.

اسکین «رویال بامبر» به خریداران این باندل تعلق خواهد گرفت. این یکی دیگر از مهم‌ترین الحاقات این باندل و بازی فورتنایت است.

در صفحه‌ی فیسبوک مزبور آمده:

برای چالش‌های تابستانی آماده‌اید؟ از 16 جولای پلی استیشن را با فورتنایت، پدیده‌ی بازی‌های رایانه‌ای سال بخرید! در این بسته همچنین یک لباس مخصوص رویال بامبر و 500 وی-باکس هم دریافت کنید.

باندل پلی استیشن 4 فورتنایت

به دلیل این‌که رونمایی رسمی این باندل توسط سونی یا اپیک انجام نشده است، قیمت آن نامشخص است. گرچه با وضعیت دلار و واردات کنسول‌های بازی به طور کلی می‌شود قید آن را در ایران زد، اما اگر بخواهید سرانگشتی حساب کنید باید یک کنسول پلی استیشن 4 اسلیم 500 گیگ را حداقل در نظر بگیرید.

در روزهای داغ تابستان، با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.