Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان توتال وار در حال ساخت یک بازی تیراندازی اول‌شخص تاکتیکی هستند

0

تیم سازندگان توتال وار و Alien: Isolation از استودیوی بازی‌سازی Creative Assembly در حال استخدام برای ساخت یک بازی کاملا جدید هستند.

هنوز عنوانی برای این بازی انتخاب نشده است، اما این استودیو اعلام کرده که این بازی قرار است یک تیراندازی اول‌شخص تاکتیکال باشد. این مسیر برای استودیویی که تا پیش از این برای بازی‌های تاریخی توتال وار شناخته می‌‌شود، کاملا جدید به حساب می‌آید.

صفحه‌ی مرتبط با استخدام این استودیو، دارای موقعیت‌های شغلی متعددی در رابطه به این عنوان مرموز جدید است. در میان این موقعیت‌ها، سمت‌های مهمی مانند طراح ارشد محیط، طراح رابط کاربری ارشد و انیماتور به چشم می‌خورد.

با این که در این آگهی‌ها اثری از پلتفرم بازی دیده نمی‌شود، گروه‌بندی این استخدام‌ها در دسته‌ی گروه کنسولی این استودیو است. به همین خاطر می‌توان فرض را بر این گرفت که این بازی در هنگام عرضه برای کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

اطلاعاتی از این که تیم سازنده‌ی بازی Alien: Isolation از سال 2014 که این بازی ساخته شد، تا کنون مشغول چه کاری بوده‌اند در دسترس نیست، به همین خاطر نمی‌توان حدسی در این زمینه‌ که پروژه‌ی فعلی تا کجا پیش رفته است نمی‌توان زد؛ با این وجود با دیدن لیست موقعیت‌های شغلی که این استودیو درخواست کرده است به نظر می‌رسد این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت خود قرار داشته باشد.

این بازی در هر مرحله‌ای از ساخت خود هم که باشد، باز هم فکر کردن به آن جذاب است. بازی Alien: Isolation با هرچیزی که این استودیو تا پیش از آن تولید کرده بود متفاوت بود و با این وجود که باعث چنددستگی میان مخاطبان شده بود، هیچ‌کس نمی‌توانست سیستم‌های طراحی‌شده‌ی آن را که به شکلی روان و مناسب ساخته‌ شده بودند زیر سوال ببرد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.