Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ آغاز فصل پنجم فورتنایت بتل رویال اعلام شد

0

اپیک تاریخ آغاز فصل پنجم  فورتنایت بتل رویال را اعلام کرده است. این شرکت با ارسال پستی در صفحه‌ی ردیت این بازی تائید کرده است که فصل پنجم فورتنایت قرار است تا از تاریخ 12 جولای آغاز شود. اپیک برای این که به کاربران کمکی کرده باشد تا بتوانند دیگر جوایز باقی‌مانده‌ی بتل پس سیزن 4 را به دست بیاورند، از تاریخ 29 ژوئن تا 2 جولای میزان تجربه ی دریافتی را دوبرابر کرده است.

پیش از فرا رسیدن فصل جدید، اپیک حالت جدیدی را برای بازی فورتنایت منتشر کرده است. این حالت جدید که Playground LTM نام دارد به عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی این بازی معرفی شد و درواقع یک سرور شخصی برای بازیکنان محسوب می‌شود که می‌توانند در آن اعمال مختلفی را که مد نظر دارند امتحان کنند. هدف از این حالت این است که بازیکنان این امکان را داشته باشند تا وارد آن شده و استراتژی‌های جدید را امتحان کنند و مهارت‌های خود را بهبود ببخشند. از آن‌جایی که وارد شدن به این سرور‌ها فقط از طریق دعوت‌نامه امکان‌پذیر است، می‌توانید بدون داشتن نگرانی بابت مورد حمله واقع شدن توسط دیگر بازیکنان به کارهای خود بپردازید.

در آخرین به‌روزرسانی فورتنایت همچنین مواردی مانند اسلحه‌ی دوتایی، علامت‌های نقشه و بخش چهارم کنترلر بیلدر پرو به بازی اضافه شده بودند.

محبوبیت بی‌نظیر فورتنایت کماکان ادامه دارد و میزان موفقیت آن هم‌اکنون در زمینه‌ی فروش نسخه‌های فیزیکی این بازی نیز نمود پیدا کرده است. از آن‌جایی که نسخه‌ی فیزیکی این بازی دیگر در دسترس نیست، دیسک‌های موجود فعلی از این بازی به قیمت‌هایی در حدود 100 تا 200 دلار به فروش می‌روند و برخی حتی آن را با قیمت‌هایی مانند 450 دلار هم به فروش گذاشته‌اند.

این بازی اخیرا برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شد و همین حالا هم جامعه‌ی کابری قدرتمندی روی این کنسول دارد. از دلایلی که در موفقیت سریع این بازی روی سوییچ تاثیر داشته‌اند می‌توان به پشتیبانی آن از قابلیت کراس‌پلی با ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و آی‌او‌اس اشاره کرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.