Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان فیلم Wonder Woman: 1984 تصویر جدیدی از نقش منفی فیلم را منتشر کرد

0

کارگردان Wonder Woman یعنی پتی جنکینز تصویری را از شخصیت منفی بعدی این فیلم، یعنی باربارا مینروا (با بازی کریستن ویگ) منتشر کرده است که قرار است در عنوان بعدی واندر وومن، یعنی فیلم Wonder Woman: 1984 حضور داشته باشد. این شخصیت که با نام چیتا نیز شناخته می‌شود، از دشمنان خونی واندر وومن است. او در زندگی شخصی خود تحت نتم باربارا مینروا، یک باستان شناس انگلیسی است که وارث ملک و ثروت بسیاری نیز هست. البته شاید نتوان این جزئیات را به طور قطعی در نظر گرفت، چرا که بارها اتفاق افتاده که دی‌سی داستان‌های پیشین شخصیت‌ها را تغییر داده است.

این تصویر اولین باری است که کریستن ویگ را در این فرنچایز می‌بینیم و اگر هم بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که او در نقش باربارا مینروا آنچنان خطرناک به نظر نمی‌رسد. در این تصویر به نظر می‌رسد که باربارا در موزه‌ای پر از انواع مختلف حیوانات، به چیزی خیره شده باشد.

شاید این آرام بود و معمولی بودن او به این خاطر باشد که این تصویر از اوایل داستان او برگرفته شده باشد. البته این هم ممکن است که او بتواند به خوبی شخصیت‌ منفی خودش را مخفی کند و معمولی به نظر برسد. جریان هرچه که باشد، دیدن این که او از همچین شخصیت به نظر بی‌آزاری به یک شخصیت منفی یک فیلم ابرقهرمانی تبدیل شود می‌بایست بسیار جالب باشد.

تاکنون استودیوی سازنده‌ی این فیلم اطلاعات اندکی را درباره‌ی جدیدترین اضافات به فرنچایز واندر وومن منتشر کرده بود و به همین خاطر است که ارزش این تصویر بیش‌تر از حالت معمول است. تاکنون اطلاعاتی که در مورد این فیلم در اختیارمان است به ما می‌گویند که قرار است نام آن Wonder Woman: 1984 باشد؛ در دهه‌ی هشتاد میلادی اتفاق می‌افتد و به احتمال زیاد کریس پاین نقش قبلی خود را در این فیلم نیز ایفا خواهد کرد.

فیلم Wonder Woman: 1984 قرار است تا در تاریخ 1 نوامبر اکران شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.