Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای The Crew 2: پیشروی در بازی The Crew 2 چگونه است؟

0

بازی The Crew یکی دیگر از عناوین بلندپروازانه‌ی یوبی‌سافت برای ورود به عرصه‌ی بازی‌های آنلاین کلان در سبک‌های مختلف بود. کاملا شبیه به بازی قبلی، The Crew 2 نیز یک بازی رانندگی ساده نیست و بیشتر از هر چیز، المان‌های نقش‌آفرینی در بر دارد. با این حال، اساس بازی همان رانندگی است و اگر این کار را خوب بلد باشید، مشکلی برای پیشوری در بازی و رسیدن به سطوح بالاتر نخواهید داشت. با این حال، بهتر است ایده‌هایی راجع به پیشروی در بازی The Crew 2 داشته باشید و آماده وارد میدان شوید.

پیشروی در بازی و رسیدن به سطوح بالاتر، اصلا شبیه به بازی‌های رانندگی این روزها، از جمله فورتزا و برن‌اوت نیست. برای این‌که بتوانید در این بازی به موفقیت برسید، لازم است چند نکته را مشخصا رعایت کنید. در واقع، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های نقش آفرینی این بازی همین مورد است.

برای پیشروی در بازی The Crew 2 سه فاکتور اصلی وجود دارند: دنبال‌کنندگان (followers) پول (bucks) و وجهه (status). در بازی تعداد دنبال‌کنندگان شما تقریبا با انجام هر کاری افزایش پیدا می‌کند. این کارها، انجام هر کدام از ماموریت‌های دنیای بازی را هم شامل می‌شود.

با انجام «مسابقات» و «چالش‌ها» در بازی تعداد بیشتری دنبال‌کننده جذب خواهید کرد. با افزایش دنبال‌کنندگان شما در بازی، وجهه‌تان هم تغییر می‌کند. وجهه، یا به عبارت دیگر، طریقی که شما در بازی شناخته می‌شوید، از «تازه‌کار» (rookie) آغاز می‌شود، با افزایش دنبال‌کنندگان به «محبوب» (popular) می‌رسد، بعد به «مشهور» (famous) و «ستاره» (star) تغییر می‌کند و در نهایت «نماد» (icon) است که در بازی آخرین درجه‌ی معروفیت و شناخته‌شدگی محسوب می‌شود.

بعد از رسیدن به درجه‌ی نماد، شما بازی را از Icon 1 تا Icon 9999 ادامه می‌دهید. روندی که احتمالا کسی نمی‌تواند آن را به طور کامل طی کند و فرصت زیادی لازم دارد.

با پیشروی در زمینه‌ی وجهه، تعدادی از رویدادها، دسیپلین‌ها و ماموریت‌های بازی آنلاک می‌شوند. این اتفاق برای هر چهار خانواده‌ی مسابقه‌دهنده می‌افتد و شما می‌توانید به راحتی از ماموریت‌هایی که باز می‌شوند مطلع شوید. با رسیدن به شهرت درجه‌ی «نماد» هیچ فعالیتی در بازی نیست که نتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

بعد از رسیدن به Icon در حین پیشروی در بازی The Crew 2 شما با کسب هر سطح جدید، یک امتیاز نماد به دست می‌آورید. هر ده سطح، به شما loot می‌دهد. هر 100 سطح پیشروی یک اتومبیل رایگان در اختیار شما می‌گذارد (تا 6 اتومبیل) امتیازهای نماد را می‌توانید برای آپگرید کردن یکی از مشخصه‌های خود به طور دائمی صرف کنید.

این مشخصه‌ها بسیارند، اما همه‌ی آن‌ها زیرمجموعه‌ی Comfort, Vehicle و گیم‌پلی می‌شوند. درخت مهارت‌ها در بازی با این سه شاخه‌ی اصلی شکل می‌گیرد و هر کدام از آن‌ها تعداد زیادی زیر شاخه دارند که می‌توانید آن‌ها را با صرف تعدادی امتیاز نماد پیشرفت دهید. (امتیاز نماد یا آیکان پوینت، شبیه xp یا امتیاز تجربه کار می‌کند.) چیزی شبیه به بازی‌های نقش آفرینی و درخت مهارت‌ها.

ورود به مسابقات و چالش‌ها نیز برای شما پول به ارمغان می‌آورد. می‌توانید از پول خود در بازی برای خرید ماشین جدید یا شخصی‌سازی ماشین خودتان استفاده کنید. در بازی به شکل قابل توجهی امکانات شخصی‌سازی، تیونینگ و.. وجود دارد.

شما با وارد شدن به صفحه‌ی فعالیت‌های خود که در نقشه‌ی بازی نمایش داده می‌شود می‌توانید به سادگی از میزان پول، محبوبیت و تعداد دنبال‌کنندگان خود مطلع شوید.

راهنمای بازی The Crew 2 را در روزهای آتی در گیم‌نیوز دنبال کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.