Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Flipping Filip برنده‌ی جایزه بزرگ White Nights سنت پترزبورگ ۲۰۱۸

0

مدتی قبل بازی ایرانی Flipping Filip را در گیم‌نیوز معرفی کردیم. این بازی جذاب استودیوی دیدما، در کنفرانس White Nights سنت پترزبورگ 2018 در میان بازی‌های مدعی دریافت جایزه در بخش رقابتی (Indiecup) نیز حضور داشت که در پایان موفق شد جوایزی را از آن خود کند. علاوه بر کسب جایزه‌ی «بهترین داستان‌گویی» در این رویداد Flipping Filip برنده‌ی جایزه بزرگ White Nights شناخته شد.

کنفرانس شب‌های روشن (The White Nights Conference) یک رویداد  بین‌المللی تجاری در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است که در بخش‌های بازی‌های موبایل، پی‌سی، کنسول، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی برگزار می‌شود. این رویداد سالانه چهار بار در شهر‌های مختلف دنیا از جمله پراگ، قبرس، سنت پترزبورگ و موسکو برگزار می‌شود و بیش از 4 هزار بازدیدکننده دارد.

شرکت‌های بزرگی همچون کینگ، آبسیدیان، سوپرسل، روویو، نامکو، بیگ فیش، فیسبوک، گوگل و بسیاری دیگر هر سال در این کنفرانس شرکت می‌کنند و آن را به یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های صنعت گیمینگ در جهان تبدیل کرده‌اند.

حضور استودیوی دیدما با بازی تحسین برانگیز Flipping Filip امسال در کنار غرفه‌ی نمایشگاهی این استودیو از کشور ایران انجام گرفت و در نهایت این استودیو و تیم موفق بازیسازی آن، در پایان دو روز کنفرانس موفق به کسب جوایز بهترین داستان‌گویی و جایزه‌ی بزرگ مسابقه بازی‌های ایندی شد. این مسابقه را چهره‌های مطرحی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها از جمله یونیتی، اپیک گیمز و آمازون داوری می‌کنند.

گیم‌نیوز این موفقیت ارزنده را به تیم بازی‌ساز Flipping Filip تبریک می‌گوید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.