Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت زمان‌دار Fortnite Playground تا هفته‌ی دیگر کلید نمی‌خورد

0

بازی‌کنندگان فورتنایت باید تا هفته‌ی دیگر برای رسیدن به حالت زمان‌دار Fortnite Playground صبر کنند. این حالت از بازی که نقشه‌ را بدون حضور دشمنان در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد قرار بود به همراه پچ v4.5 بازی به آن اضافه شود اما به دلیل مشکلات فنی فعلا در دسترس نیست.

اپیک گیمز اعلام کرده که همچنان قادر به برطرف کردن مشکلات فنی آغاز رسمی حالت جدید بازی فورتنایت نیست. به همین خاطر کسانی که می‌خواهند حالت زمان‌دار Fortnite Playground را تجربه کنند باید تا هفته‌ی دیگر هم منتظر بمانند.

ما عرضه‌ی بازی را تا هفته‌ی بعد به تعویق می‌اندازیم و این آخر هفته را هم به تلاش برای برطرف کردن مشکلات ادامه می‌دهیم.

اپیک در حساب توئیتر رسمی این‌چنین نوشته و سپس از بازی‌کنندگان بازی فورتنایت عذرخواهی کرده است.

ما از این‌که قادر نبودیم حالت زمان‌دار Fortnite Playground را به شما ارائه دهیم متاسفیم و می‌دانیم که چیزی بدتر از انتظار کشیدن نیست.

فردا، دوشنبه 2 جولای اطلاعات بیشتری در این باره به اطلاع بازی‌کنندگان خواهد رسید. شما می‌توانید آن‌چه لازم است در مورد پچ v4.5 بازی که آخرین آپدیت فصل چهارم آن است بدانید را در گیم‌نیوز بخوانید.

اپیک تاریخ آغاز فصل پنجم بازی Fortnite را نیز مشخص کرده است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.