Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی ۱۰ تن از مطرح‌ترین سخنرانان حاضر در TGC 2018

0

رویداد 2018 TGC کار خود را از ۱۴ تیر آغاز خواهد کرد. با گیم‌نیوز همراه باشید تا به معرفی ۱۰ تن از مطرح‌ترین سخنرانان حاضر در آن بپردازیم.

رویداد TGC 2018 به‌عنوان بستر بزرگ و مناسبی برای ایجاد ارتباطات میان بازی‌سازان ایرانی و بازار‌های گیم بزرگ جهان، در دو روز آینده شاهد حضور فعالین زیادی از این صنعت خواهد بود. به گفته منبع رسمی، بیش از 100 شرکت و نیز 2300 فعال صنعت گیم در رویداد امسال حضور پیدا خواهند کرد که در ادامه به معرفی کوتاهی از ۱۰ فرد شناخته‌شده از مدعوین TGC 2018 که در این رویداد برای بازی‌سازان سخنرانی خواهند کرد می‌پردازیم.

۱. Rebecca Cohen-Palacios / فرانسه

خانم پلاشیو، طراح رابط کاربری مشغول در Bethesda Game Studios است که سابقه فعالیت در شرکت Ubisoft را نیز در کارنامه خود دارد. از مطرح‌ترین پروژه‌هایی که خانم پلاشیو سابقه فعالیت در آن‌ها را داشته می‌توان به بازی‌های Syndicate و Origins از مجموعه Assassin’s Creed و نیز عنوان Shape Up اشاره کرد. ایشان همچنین از مؤسسان استودیو Pixelles هستند که در زمینه حمایت از حضور زنان در عرصه گیم و صنعت بازی‌سازی فعالیت می‌کند.

۲. Hitesh Uchil / امارات متحده عربی

نماینده شعبه خاورمیانه و شمال آفریقای وب‌سایت مشهور IGN نیز در رویداد TGC 2018 حضور خواهد داشت. هیتش در حال حاضر به‌عنوان مسئول بخش تبلیغاتی IGN در خاورمیانه را برعهده داشته و رویداد‌های موسوم به IGN Convention را در سرتاسر منطقه ساماندهی می‌کند.

۳. Reka Sugar / فنلاند

خانوم شوگر مسئول برون‌سپاری هنری و توسعه خارجی درشعبه فنلاند شرکت Electronic Arts است. وی علاوه بر کار بر روی پروژه موفق Sim City Built It در شرکت EA، سابقه کار بر روی عناوین بزرگی همچون Homefront 2 و Ryse: Son of Rome در استودیو Crytek و نیز چندین قسمت از مجموعه Total War در استودیو Creative Assembly را در کارنامه خود دارد.

۴. Brandon Sheffield / ایالات متحده آمریکا

آقای شفیلد مدیر خلاقیت استویدو Necrosoft است که سابقه توسعه چندین بازی موبایلی برای PlayStation Mobile را در کارنامه خود دارد. وی همچنین به‌عنوان مشاور رویداد Game Developers Conference و نویسنده وب‌سایت Gamasutra نیز فعالیت داشته است. از عناوینی که شفیلد روی آن‌ها کار کرده می‌توان به بازی‌های Oh Deer! و Gunhouse اشاره نمود.

۵. حسن مهدی اصل / ایران

مدیر استودیو سورنا پرداز به‌‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازی‌سازان ایران از دیگر سخنرانان TGC امسال است. دنبال‌کنندگان صنعت بازی‌های ویدیویی در ایران آقای مهدی اصل را به خوبی می‌شناسند. استودیو تحت رهبری سازنده چندین بازی بزرگ و کوچک همچون سیاوش، ۱۲ رخ و راش بوده است. تجربه ایشان در بازی‌سازی ایران می‌تواند کمک حال بسیاری از بازی‌سازان جوان حاضر در رویداد باشد.

۶. Kate Edwards / ایالات متحده آمریکا

خانم ادواردز از مطرح‌ترین سخنرانان TGC 2018 است که سابقه بیش از یک دهه فعالیت در شرکت مایکروسافت را دارد. فعالیت اصلی خانم ادواردز در زمینه کارگردانی اجرایی، تنظیم‌کنندگی راهبرد‌های ژئوپولتیکی و مدیریت محتوای فرهنگی است. وی در حال حاضر در مؤسسه بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) مشغول است.

۷. Celia Hodent / ایالات متحده آمریکا

از دیگر سخنرانان مطرح TGC 2018 بایستی به خانم هودنت اشاره کرد که سابقه همکاری با شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی در کارنامه وی به چشم می‌خورد. وی که در حال حاضر به صورت مستقل فعالیت می‌کند، پیش‌تر در شرکت‌های بزرگی چون Ubisoft، LucasArts و Epic Games به‌عنوان مشاور تجربه کاربری حضور داشته است. از پروژه‌های بزرگی که وی در آن‌ها حضور داشته می‌توان به Rainbow 6 Patriots، Farcry 3، Fortnite و Star Wars 1313 اشاره کرد.

۸. Wojciech Pazdur / لهستان

آقای پازدور از مؤسسان استودیو The Farm 51 است که پیش‌تر در استودیو People Can Fly فعالیت داشته است. استودیو وی سازنده چندین بازی همچون NecroVisioN و Get Even که توسط شرکت Bandai Namco منتشر شده بوده و خود آقای پازدور نیز از دست اندر کاران ساخت عناوینی چون Witcher و Painkiller بوده است.

۹. Marcelo Careaga / پرتغال

آقای کارآگا رئیس بخش انتشارات شعبه پرتغال استودیو مشهور Miniclip به‌عنوان زیرمجموعه شرکت بزرگ Tencent است. وی پیش از این در شعبه پکن استودیو Zynga حضور داشته، سابقه کار روی عناوین متعددی چون CityVille و Zombie Swipeout را در کارنامه دارد.

۱۰. محمد نجفی / ایران

محمد نجفی به‌عنوان یکی از باتجربه‌های مدلسازی و طراحی هنری سه‌بعدی در ایران یکی دیگر از سخنرانان رویداد TGC امسال خواهد بود. وی تجربه کار به‌عنوان هنرمند سه‌بعدی روی عنواینی چون Ghost Recon: Wildlands و عمو نوروز و رویایی آدم برفی را در کارنامه دارد.

Tehran Game Convention 2018 به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همکاری Game Connection فرانسه، ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار خواهد شد. اخبار این رویداد را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.