Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی GTA 6 که در جی‌تی‌ای آنلاین اعلام شده بود صحت ندارد

0

بازیکنان بازی Grand Theft Auto V گزارش داده‌اند که در بخش جی‌تی‌ای آنلاین پیام‌هایی را دریافت کرده‌اند که می‌گفته تاریخ انتشار بازی GTA 6 سال 2019 خواهد بود. حال راک‌استار به این شایعه‌ها واکنش نشان داده و گفته است که این پیام‌ها تقلبی هستند و رسمیتی ندارند.

بازیکنان جی‌تی‌ای آنلاین گزارش داده بودند که پیامی را با این مضمون دریافت کرده‌اند که نسخه‌ی بعدی این بازی در سال 2019 منتشر خواهد شد. این موضوع باعث شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی از حساب‌های این شرکت در این مورد سوال کنند. حساب رسمی راک‌استار در توییتر در پاسخ به سوال در مورد این پیام این‌طور گفته است:

این حقه‌ای است که به‌وسیله‌ی ماد‌ها پیاده شده است و بیانیه یا پیامی رسمی از جانب راک‌استار نیست.

با این که راک‌استار در مورد چگونگی رخ دادن این اتفاق صحبتی نکرده‌ است، کاربران ردیت حدس می‌زنند که یک هکر موقعیت‌شناس از ماد‌ها و ایرادی در سیستم پیام‌رسانی راک‌استار سوشیال کلاب استفاده کرده است تا این پیغام را به بازیکنان برساند. شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث ایجاد این فرض شده است این باشد که این پیام‌ها بیشتر بر روی نسخه‌های پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و رایانه‌های شخصی این بازی نشان داده می‌شوند که در آن‌ها ماد‌ها حضور فعال‌تری دارند.

البته مشخص است که این گونه اعلام کردن بازی‌های آتی، کاری عجیب برای راک‌استار محسوب می‌شود؛ مخصوصا اگ بحث مهم‌ترین فرنچایز این شرکت باشد. راک استار معمولا در این زمینه بسیار حساب‌شده رفتار کرده و برای معرفی و رونمایی بازی‌ها، اطلاعات را کم‌کم و آرام‌آرام به مخاطبین تزریق می‌کند تا هیجان آن‌ها را مرتبا بالاتر ببرد.

علاوه بر این، اگر هم خبر انتشار بازی GTA VI درست می‌بود، باعث می‌شد که تمامی توجهات از بازی بعدی این شرکت، یعنی Red Dead Redemption 2 منحرف شوند. همان‌گونه که پیشتر هم اعلام شده بود، بازی Red Dead Redemption 2 قرار است تا در تاریخ 26 اکتبر سال 2018 منتشر گردد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. راک‌استار صحبتی راجع به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نکرده است، اما یکی از برنامه نویسانی که مشغول کار روی این بازی است اشاره‌هایی کرده است که نشان می‌دهد ساخت نسخه‌ی پی‌سی این بازی نیز در دستور کار است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.