Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردانی پیش‌درآمد سریال سوپرانوز را کارگردان Thor: The Dark World برعهده خواهد داشت

0

سریال گانگستری کلاسیک اچ‌بی‌او یعنی سوپرانوز ، به عنوان یکی از تاثیرگذاترین سریال‌های تلویزیونی تمامی دوران شناخته می‌شود و حالا قرار است که حضوری دوباره داشته باشد. این سریال در سال 2007 به پایان رسید، اما در ماه‌های اخیر صحبت‌هایی درخصوص ساخت یک فیلم پیش‌درآمد درباره‌ی آن وجود داشته است. حالا گزارشاتی مبنی بر این منتشر شده که کارگردان فیلم Thor: The Dark World، یعنی الن تیلور، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

به گزارش ورایتی، تیلور کارگردانی این فیلم که عنوان آن The Many Saints of Newark خواهد بود را برعهده خواهد داشت. فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط دیوید چیس، سازنده‌ی سریال سوپرانوز، نوشته شده است و لارنس کانر که او هم در سریال فعالیت داشته، وی را در زمینه‌ی نوشتن فیلم‌نامه همیاری کرده است. بر اساس گزارش منتشرشده در این وبسایت، این فیلم در دهه‌ی شصت میلادی در نیوآرک نیو جرسی اتفاق می‌افتد. در آن زمان تنش نژادی بسیاری میان ساکنین آفریقایی-آمریکایی و ایتالیایی‌ها وجود داشت. با این که هنوز خبری در رابطه با بازیگران حاضر در این فیلم منتشر نشده است، انتظار می‌رود که نسخه‌ی جوان‌تر برخی از شخصیت‌های حاضر در سریال سوپرانوز را در آن شاهد باشیم.

معروف ترین و مطرح‌ترین عناوینی که الن تیلور تاکنن کارگردانی کرده است، فیلم‌های Thor: The Dark World و Terminator: Genysis بوده‌اند؛ اما با این وجود کارنامه‌ی تیلور در تلویزیون هم قابل‌تقدیر بوده است. او چندین قسمت از سریال سوپرانوز را کارگردانی کرده و غیر از آن، مسئولیت کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های محبوب مانند بازی تاج و تخت، بوردواک امپایر و مدمن را در کارنامه‌ی تلویزیونی خود دارد.

سریال سوپرانوز در 86 قسمت و از سال‌ 1999 تا 2007 پخش شد. جیمز گاندولفینی فقید در این سریال به عنوان تونی سوپرانو، رئیس گانگستر‌ها ایفای نقش می‌کرد. گاندولفینی موفق شد برای این نقش سه جایزه‌ی امی و یک گلدن گلوب دریافت کند. خود این سریال نیز اولین سریالی محسوب می‌شود که توانست جایزه‌ی امی را برای بهترین سریال درام به دست بیاورد و همین موضوع تاثیر بسیاری در تغییر جهت اچ‌بی‌او به سمت برنامه‌های اوریجینال داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.