Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسل بعدی اساسین کرید ممکن است در یک بازی چندین تایملاین مختلف داشته باشد

0

با رسیدن نسل بعدی کنسول‌ها و ارتقاء تکنولوی‌های موجود، ممکن است شاهد یک بازی اساسین کرید باشیم که چندین تایملاین تاریخی مختلف‌ را در یک بازی شامل می‌شود.

بر اساس گفته‌های یکی از مقامات یوبی‌سافت، با جایگزین شدن بازی‌های تمام‌شدنی به‌وسیله‌ی بازی‌هایی که پس از عرضه مرتبا به‌روزرسانی می‌شوند، این امکان وجود دارد که یک بازی ساخته شود که چندین تایملاین تاریخی متفاوت داشته باشد و بازیکنان قادر باشند میان این تایملاین‌ها در رفت و آمد باشند. به گفته‌ی لیونل ریناود، بازی‌هایی مانند فارکرای یا واچ داگز نیست در چندین شهر و کشور مختلف صورت می‌گیرند. او می‌گوید:

ما می‌خواهید قادر باشیم در یک دنیای یکسان، مثلا در بازی اساسین کرید چندین موقعیت تاریخی مختلف را داشته باشیم و مثلا از آنیموس برای سفر کردن از هرکدام از این زمان‌ها به دیگری استفاده کنیم.

یا این که قسمت‌های مختلفی از دنیا را داشته باشیم که به وسیله‌ی سیستم‌های رفت‌و‌امد به هم‌دیگر متصل شده باشند. بدین ترتیب بازی‌هایی مانند فارکرای و یا واچ داگز می‌توانند در یک بازی یکسان، در کشور‌های مختلفی اتفاق بیافتند.

بر اساس گفته‌های این مقام اجرایی یوبی‌سافت، مرز بین بازی‌هایی که با رسیدن به انتهای آن، به پایان می‌رسد و بازی‌هایی که همواره با محتوای جدید به‌روزرسانی می‌شوند، رفته‌رفته کمرنگ‌تر می‌شود. او می‌گوید:

این مرز هر سال کمرنگ‌تر و کمرنگ‌تر می‌شود. دوره‌های پس از انتشار بازی‌ها طولانی‌تر شده است و بازی‌ها زندگی طولانی‌تری را تجربه می‌کنند. حتی بازی‌هایی که پیش از این تک‌نفره محسوب می‌شدند (مانند بازی‌های اکشن ماجراجویی) هم حالا دوران پساانتشار بسیار بزرگ‌تری دارند و بازیکنان مدت‌زمان بیشتری را در دنیای این بازی‌ها سپری می‌کنند. به همین خاطر با اطمینان می‌توان گفت که این مرزدر حال کمرنگ‌تر شدن است.

آینده‌ای را می‌بینیم که در آن بازی‌ها باقی خواهند ماند و تجارب جدید به بازی‌ها اضافه می‌شود. تکنولوژی‌هایی خواهیم داشت که محدودیت‌های کنونی حافظه را از بین می‌برند.

بازی Assassin’s Creen: Origins که سال گذشته منتشر شده بود، المان‌هایی تاریخی در خصوص رومیان در خود داشت که از لحاظ زمانی جلوتر از چیزی بود که برای بازی Assassin’s Creed: Odyssey انتخاب کرده‌اند. به همین خاطر می‌توان گفت که یوبی‌سافت همین حالا نیز به گسترش دادن و مرتبط کردن بازی‌ها ناخنک زده است و حالا تنها به تکنولوژی نسل جدید احتیاج دارد تا بتواند این ایده‌ها را به مرحله ی اجرا برساند. در این صورت آن‌چنان با این ایده‌ که تمامی بازی‌های یوبی سافت در یک دنیای مشترک هستند فاصله نداریم.

 

 

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.