Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سامانه حمایتی همگرا در جریان رویداد TGC 2018 رسماً معرفی شد

0

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جریان رویداد TGC 2018، از ساختار همگرا به‌طور رسمی پرده‌برداری کرد. در ادامه این خبر با گیم‌نیوز همراه باشید.

متین ایزدی، معاون حمایت بنیاد در رابطه با این سامانه توضیحاتی ارائه داد که در ادامه ملاحظه می‌کنید:

ساختار حمایتی همگرا در سال 1396 متولد شد تا حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های مختلف صنعت بازی را، همان طور که از نامش پیداست، همگرا کند. به این ترتیب می‌توان خدماتی هدفمند و متنوع در جهت توانمندسازی صنعت بازی ایران ارایه کرد. در این راه چشم‌انداز ما شفاف‌سازی حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ارتقای تعالی شرکت‌ها و تیم‌ها و تحول ساختاری صنعت بازی ایران از طریق ارایه متنوع‌ترین، بهترین و سریع‌ترین خدمات حمایتی است.

متین ایزدی

وی در ادامه در رابطه با انواع حمایت‌های بنیاد اذعان داشت:

جذب تسهیلات مالی و سرمایه‌گذاری، مشاوره تخصصی و توسعه ساختاری، تبلیغات، بازاریابی و توسعه بازار، در اختیار گذاشتن تجهیزات، امکانات و محل استقرار، آموزش نیروی انسانی و پشتیبانی و آزمون بازی، راهکارهای ما برای حمایت از بازی‌سازان است.

ایشان همچنین زمان راه‌اندازی سامانه همگرا را تا پایان تیر ماه اعلام کرد و اذعان داشت که بازی‌ساطان جهت برخورداری از تسهیلات آن، بایستی ثبت نام کنند. به گفته وی، امکان انتخاب نوع حمایت مد نظر توسط بازی‌سازان در این سامانه وجود دارد.

رویداد TGC 2018 با اهداف گسترده کردن روابط بازار و صنعت گیم ایران با مارکت‌ها و ناشران خارجی، به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، امروز پنجشنبه اولین روز خود را پشت سر گذاشت. علیرغم تمرکز رویداد امسال روی جنبه‌های تجاری و مارکتینگ بازی‌ها، استقبال از کنفرانس‌های مربوط به این زمینه نسبت به کارگاه‌های آموزشی فنی و هنری، بسیار کمتر بوده است. تحلیل مختصری از کنفرانس‌های تخصصی روز اول را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.