Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خواکین فینیکس در قالب شخصیت جوکر ایفای نقش خواهد کرد

0

خواکین فینیکس، بازیگر آمریکایی، قرار است در فیلم جدیدی که به ریشه داستان دلقک جنایتکار می‌پردازد ایفای نقش کند. با گیم‌نیوز در ادامه این خبر همراه باشید.

جوکر خواکین فینیکس قرار است متفاوت با نسخه‌ای که جرد لتو در فیلم جوخه انتحار محصول سال ۲۰۱۶ ارائه داد باشد. تاد فیلیپس که سابقه کارگردانی فیلم The Hangover را در کارنامه دارد، مسئولیت کارگردانی این فیلم جدید را برعهده خواهد داشت. جوکرِ فیلم فیلیپس اینگونه توصیف شده:

کاوش در شخصیتی که مورد بی‌اعتنایی جامعه قرار گرفته که نه تنها تأملی ناملایم در این شخصیت، بلکه داستانی اخطاردهنده در ابعاد وسیع‌تر است.

براساس گزارش The Hollywood Reporter، این فیلم قرار است حال و هوایی متفاوت با فیلم‌های ابرقهرمانی کامیک بوکی داشته باشد.

پیشتر، وب‌سایت Deadline اعلام کرده بود که شرکت برادران وارنر پروژه‌ای بدون نام در برنامه دارد که به وسیله آن می‌تواند دنیای کامیک بوکی شرکت DC را گسترش داده و چندین داستان را از یک شخصیت با بازیگران متفاوت در قالب چند فیلم روایت کند. اگر این فیلم را بخشی از این پروژه فرض کنیم، نتیجه می‌گیریم که لزوماً جوکر فینیکس جانشین جوکر لتو نخواهد بود و ارتباطی نیز بین این دو وجود ندارد.

شایعات زیادی پیش از این، جرد لتو را به‌عنوان بازیگر محتمل فیلم تحت کارگردانی فیلیپس می‌دانستند که اکنون با تأیید حضور خواکین فینیکس، دیگر موضوعیت ندارند. در واقع، لتو قرار است در فیلم مستقل جوکر خودش حضور داشته باشد. همچنین شایعاتی از حضور وی در فیلم مستقل هارلی کوئین و قسمت دوم جوخه انتحار نیز وجود دارد. ظاهراً وارنر می‌خواهد سینما را از جوکر لبریز کند!

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای فیلم جوکر تاد فیلیپس مشخص نشده اما طبق گزارش‌ها، سال ۲۰۱۹ تاریخ محتمل اکران این فیلم خواهد بود.

 

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.