Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مشخصات سیستم مورد نیاز برای بازی Monster Hunter World منتشر شد

0

بازی Monster Hunter World از شرکت کپکام بالاخره به پلتفرم PC می‌آید. مشخصات سیستم مورد نیاز برای تجربه آن را در ادامه خبر در گیم‌نیوز مشاهده کنید.

نقش‌آفرینی تحسین‌شده کپکام در ماه اوت (مرداد)، یعنی تقریباً شش ماه پس از انتشار نسخه‌های کنسولی، برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کپکام امروز علاوه بر مشخصات سیستم مورد نیاز برای تجربه روان بازی، چندی از امکانات و تنظیمات گرافیکی بازی Monster Hunter World را برای نسخه PC منتشر کرد.

در تصاویری که کپکام از نسخه PC منتشر کرده، می‌توان تنوع گسترده‌ای از تنظیمات گرافیکی گنجانده‌شده در بازی را مشاهده کرد. به جز تنظیمات مرسومی که در همه بازی‌ها امکان کم و زیاد کردن آن‌ها به میزان دلخواه وجود دارد، تنظیمات مختلف دیگری چون جزئیات شاخ و برگ گیاهان، بازتاب نور از سطوح، بازتاب نور از سطح آب و گستره دینامیکی قابل تغییر هستند.

بازی Monster Hunter World دی ماه سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی یکی از موفق‌ترین محصولات کپکام تاکنون بوده به‌طوریکه علاوه بر بازخورد‌های بسیار مثبت از جانب منتقدین، تبدیل به پرفروش‌ترین بازی تاریخ این شرکت نیز شد. نسخه رایانه‌های شخصی در ۱۸ مرداد از طریق شبکه استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. در صورت پیش‌خرید، چندین آیتم ویژه مانند ست زره نسخه اول بازی و Fair Wind Charm برای خریدار لحاظ خواهد شد.

حداقل مشخصات و سیستم پیشنهادی را در ذیل ملاحظه می‌کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز برای Monster Hunter World
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Monster Hunter World
سیستم پیشنهادی Monster Hunter World
سیستم پیشنهادی برای اجرای Monster Hunter World
منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.