Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی نقش‌آفرینی رومیزی The Witcher به زودی عرضه خواهد شد

0

می‌دانستید که یک بازی نقش‌آفرینی رومیزی The Witcher در حال توسعه است که می‌توانید آن را با کاغذ و خودکار بازی کنید؟ این بازی در تاریخ 2 آگوست در Gen Con منتشر می‌شود و کمی بعد می‌توان آن را از وبسایت سازنده‌ی بازی یعنی R. Talsorian Games  و DriveThruRPG خریداری کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

R. Talsorian Games که توسط مایک پانداسمیت اداره می‌شود علاوه بر این بازی، مسئولیت ساخت بازی رومیزی سایبرپانک را نیز برعهده دارد که با الهام از بازی جدید استودیوی CD Projekt ساخته می‌شود.

پانداسمیت که از سال 2012 با استودیوی لهستانی همکاری می‌کند همیشه معتقد بود پسرش Cody کسی است که می‌تواند یک بازی نقش‌آفرینی رومیزی از دنیای ویچر بسازد. کودی زمان زیادی را برای درک لور و دنیای ویچر صرف کرده و خودش از طرفداران سرسخت این سری به شمار می‌آید. R. Talsorian Games یک همکاری خانوادگی است و مثلا مادر کودی، لیزا نیز به عنوان نویسنده در آن فعالیت می‌کند!

بازی نقش‌آفرینی رومیزی ویچر همه‌ی چیزهایی که برای بازی کردن آن مورد نیازتان است را آماده کرده است از جمله ساخت شخصیت، سیستم مبارزات، جادو، هیولاها، جزییات دنیای ویچر و خیلی چیزهای دیگر که برای اطاعات بیشتر و کامل‌تر از آن‌ها می‌توانید به وبسایت R. Talsorian Games مراجعه کنید.

 

 

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.