Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار اولین تصویر از فصل ۹ سریال واکینگ دد جهش زمانی را تایید کرد

0

فصل نهم سریال واکینگ دد قرار است تا امسال از شبکه‌ی AMC پخش شود و این بار تغییراتی در این سریال وجود خواهد داشت. انجلا کنگ جای اسکات گیمپل را به عنوان سریال‌گردان گرفته است و قرار است آخرین فصلی باشد که بازیگر شناخته شده‌ی این سریال یعنی اندرو لینکلن در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت. اخیرا تصویر جدیدی از فصل نهم سریال واکینگ دد منتشر شده‌اند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید. علاوه بر این تصاویر، جزئیات بیشتری نیز در رابطه با داستان این فصل منتشر شده‌ است.

در این تصویر که اینترتینمت ویکلی آن را منتشر کرده است، میشون (با بازی دانای گررا) سوار بر یک است دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که در حال کشاندن ارابه به دنبال خود باشد.

کنگ در مصاحبه‌ای که با اینترتینمنت ویکلی داشت اطلاعات بیشتری را در ارتباط با این عکس منتشر کرد و تائید کرد که در این فصل جدید، جهش زمانی وجود خواهد داشت. این جهش زمانی مطابق با همان جهش زمانی است که در همین نقطه‌ از داستان کتاب‌های کمیک واکینگ دد اتفاق می افتند. کنگ گفت:

ما به بررسی اتفاقاتی می‌پردازیم که به دنبال تخریب ساخته‌های انسانی رخ می‌دهند. سازه‌هایی مانند جاده ها و پل‌ها دستخوش تغییر می شوند و تخریب می‌شوند. همچنین به بررسی اتفاقاتی خواهیم پرداخت که به دنبال کاهش منابع رخ می‌دهند.

وارد مقطعی می‌شویم که بسیاری از چیزهایی که در فصول پیشین دیده‌ایم از بین رفته‌اند و به همین خاطر است که {زندگان} به جای خودرو ها از این اسب ها و ارابه‌ها برای رفت و آمد استفاده می‌کنند. برای روشنایی از چراغ‌های نفتی استفاده می‌شود. انسان‌ها از انواع متفاوتی از سلاح‌ها استفاده می‌کنند. فکر می‌کنم جزئی‌نگری این فصل بتواند برای بینندگان جالب و سرگرم‌کننده باشد.

کنگ همچنین به صورت غیرمستقیم به جدا شدن  لینکلن و بازیگر همکارش لارا کوهان (بازیگر نقش مگی) اشاره کرد. با این که کنگ مستقیما نامی از این دو نبرد، اما به تغییرات مهم و بزرگی در این زمینه اشاره کرد.

اخبار مرتبط با اندرو لینکلن ماه گذشته به بیرون درز پیدا کرده بودند و انتظار می‌رود که او تنها در چند قسمت از این فصل حضور داشته باشد. علاوه بر لینکلن، کوهان نیز در تعداد کمتری از قسمت‌های این فصل به ایفای نقش خواهد پرداخت. در ماه مارس گزارش شده بود که کوهان هنوز قراردادی را برای فصل نهم امضاء نکرده است تا بتواند قرارداد بهتری را به دست بیاورد. با این که او در نهایت قراردادی را برای بازی در این فصل امضاء کرد، تنها در شش قسمت از این فصل بازی خواهد کرد.

فصل نهم سریال واکینگ دد قرار است تا از تاریخ 31 اکتبر شروع به پخش کند. با این که این سریال همچنان بسیار محبوب است، تعداد بینندگان فصل هشتم آن نسبت به فصول قبلی کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.