Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم Zombieland 2 با بازیگران و کارگردان قسمت اول در سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد

0

چندی پیش نویسندگان فیلم Zombieland اعلام کردند که ممکن است فیلم Zombieland 2 ساخته شود و در آن بازیگران اصلی مجددا ایفای نقش کنند. آن‌ها گفته بودند که این فیلم در ماه اکتبر سال 2019 به نمایش در خواهد آمد تا درواقع با دهمین سالگرد اکران این فیلم هماهنگ شود.

حالا خبر ساخت این دنباله به صورت رسمی اعلام شده است و بنا به گزارش Variety قرار است که بازیگران فیلم اصلی، یعنی اما استون، وودی هرلسون، جسی آیزنبرگ و ابیگیل برسلین همگی نقش‌های قدیمی خود را مجددا در فیلم فیلم Zombieland 2 ایفا کنند. کارگردان فیلم قبلی یعنی روبن فلیشر نیز کارگردانی این دنباله را برعهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که روند تولید این فیلم در ماه ژانویه‌ی 2019 آغاز شود و تاریخ اکران اکتبر برای آن در نظر گرفته شده است.

یکی از نویسندگان این فیلم، پاول ورنیک، گفته بود:

ما در حال نزدیک شدن به دهمین سالگرد اکران فیلم Zombieland هستیم. زامبی لند در ماه اکتبر سال 2009 منتشر شده بود. نظری راجع به این که برای دهمین سالگرد چه هدیه‌ای باید گرفت نداریم، اما ممکن اس این هدیه فیلم Zombieland 2 باشد. ضمنا بازیگران اصلی نیز در آن حضور خواهند داشت.

در فیلم Zombieland که در سال 2009 اکران شده بود، بازیگرانی نظیر اما استون، وودی هرلسون، جسی آیزنبرگ و ابیگیل برسلین به ایفای نقش پرداخته بودند و بیل موری نیز حضوری کوتاه در این فیلم داشت. این فیلم با کارگردانی روبن فلیشر توانست که با وجود داشتن بودجه‌ی 23.6 میلیون دلاری خود، 102.4 میلیون دلار فروش داشته باشد. نظرات منتقدین در ارتباط با این فیلم عمدتا مثبت بود و از آن به خاطر داشتن داستان جالب و خنده‌دار، و زامبی‌کشی جذابش تقدیر شده بود.

ورنیک پیش از اعلام خبر رسمی در خصوص ساخت فیلم Zombieland 2 گفته بود:

در حال حاضر اطلاعاتی را در اختیار داریم که نمی‌توانیم با شما به اشتراک بگذاریم. با این حال می‌توانیم بگوییم که می‌خواهیم خواسته‌ی طرفداران Zombieland را که دوست دارند دنباله‌ای برای آن ساخته شود را براورده کنیم.

ورنیک و ریس پس از موفقیت فیلم Zombieland،  به موفقیت‌های بیشتری نیز دست پیدا کرده‌اند. این دو نویسنده مسئولیت نویسندگی فیلم‌های محبوب ددپول و ددپول 2 را نیز برعهده داشته‌اند.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.