Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دایس چیزهایی که از آزمایش بتلفیلد ۵ یادگرفته را توضیح می‌دهد

0

استودیو دایس از تجربه و بازخورد رویداد محدود آلفای بازی بتلفیلد 5 که برای تعداد کمی از بازیکنان برگزار شد می‌گوید. با گیم‌نیوز در ادامه خبر همراه باشید.

رویداد آلفای محدود بازی بتلفیلد 5 چندی پیش برگزار شد که به تعداد اندکی از بازیکنان، امکان تجربه بازی در نقشه Arctic Fjorn را داد. استودیو دایس، سازنده بازی، در پستی در وب‌سایت این عنوان جزئیات کاملی از بازخورد‌ها و درس‌هایی که از این رویداد آزمایشی گرفته را منتشر کرده است.

یکی از مهم‌ترین اهداف رویداد آزمایشی بازی بتلفید 5، امتحان کردن اجزا فنی این بازی از جمله «سیستم‌های فعال در پشت صحنه، امتیازدهی به بازیکن، و بسیاری چیز‌های دیگر» بوده است. دیگر نقطه تمرکز این رویداد، گیم‌پلی بازی و مشخصاً، ورود به مسابقات توسط بازیکنان بوده است. در حین برگزاری رویداد آلفا، دایس به چندین مشکل در سیستم مچ میکینگ بازی برخورده که موجب عدم امکان اتصال و یا تأخیر‌های زیاد حین اجرای بازی می‌شده‌اند.

بازی بتلفیلد 5

به گفته دایس، سیستم مرور سرور برای یافتن مسابقه آسان بوده است، اما همچنان مهم است که بخش مچ میکینگ به درستی کار کند و این مهم، فرایندی چندلایه و پیچیده است. این استودیو در این مورد می‌گوید:

موارد بسیاری هستند که در این زمینه اهمیت دارند: یافتن بازیکنانی با تأخیر، سطح مهارت و… یکسان. که تمام این عوامل باید همزمان وجود داشته باشند. گرفتن بهترین نتیجه از این سیستم چالشی از تعادل است. ما می‌خواهیم که شما را به بهترین سرور و تجربه وصل کنیم، که ممکن است باعث چند لحظه تأخیر گردد و در عین حال نباید کاری کنیم که شما را بیش از حد منتظر بگذارد.

دایس همچنین اذعان داشته که در مسابقات، مشکلاتی برای در کنار هم نگه داشتن تیم‌ها به وجود آمده است که البته می‌توان اطمینان داشت این مشکلات در هنگام عرضه بازی وجود نخواهند داشت و این نکته از اولویت‌های این استودیو است. همچنین این استودیو تلاش دارد سیستم‌های صف‌بندی را بهبود داده، باگ‌های عجیب را برطرف کند و فضای چت‌روم را بهبود بخشد.

دایس اعلام کرده که در رویداد gamescom امسال در ماه اوت، نمایشی جدید از این بازی ارائه خواهد داد و همچنین تمامی حضار می‌توانند نسخه بتای بازی را تجربه کنند. پست پرمحتوای این استودیو که جزئیات فراوان و جالبی از تجربه آلفای بازی را بیان می‌کند را می‌توانید در اینجا بخوانید.

بازی بتلفیلد 5 در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.