Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان God of War مشغول استخدام طراح برای بازی بعدی خود هستند!

0

به نظر می‌رسد روند ساخت خدای جنگ بعدی از همین حالا در استودیوی سانتا مانیکای سونی آغاز شده است. سازندگان God of War مشغول استخدام نیروهای جدید هستند.

این استودیوی بازی‌سازی در چند رشته‌ی مرتبط برای شغل‌های متفاوتی آگهی استخدام منتشر کرده است. آگهی‌های اخیر این شرکت، در ماه مارس ایجاد شده‌اند که یکی دو هفته با عرضه‌ی بازی God of War فاصله دارند.

اما جالب است بدانید که جدیدترین آگهی استخدام این استودیو نشان می‌دهد که سازندگان God of War در پی استخدام طراح شخصیت، برای یک پروژه‌ی معرفی نشده هستند. البته می‌دانیم که این پروژه‌ی بی‌نام، با شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای ارتباط دارد!

در توضیحات این آگهی آمده است، که استودیو به یک طراح شخصیت که بتواند “کارکترها، خدایان، شخصیت‌ها و…” طراحی کند نیاز دارد.

به کمک ما در طراحی یک گروه پر و پیمان از شخصیت‌ها و موجودات حاضر در داستانی اسطوره‌ای، همراه با مقادیر زیادی جزئیات و تاثیرات تاریخی بشتابید.

اگر در نظر بگیریم که سازندگان God of War مشغول ساخت یک بسته‌ی گسترش‌دهنده برای بازی امسال خود نیستند، احتمالا این جذب نیرو برای بازی بعدی این مجموعه خواهد بود.

اگر پایان خدای جنگ امسال را به یاد آورید، متوجه می‌شوید که انتظار برای قسمت بعدی این بازی از سخت‌ترین کارهای ممکن برای طرفداران است. نه تنها طرفداران کریتوس، که دوست‌داران اساطیر شمال.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.