یکی از بازیهای موبایل جالب توجه و البته خلاقانه، که در هفتمین جشنواره گیم تهران نیز حضور داشت، بازی «هارمونی» استودیوی Lake Horse است. استودیویی که برای ادامهی فعالیتهای خود در صنعت بازیسازی، با بازیهای خلاقانه وارد میدان شده و با حضور در TGC 2018 و کسب جایزهی بازی خلاقانه، بیش از پیش در میان استودیوهای بازیسازی ایرانی مطرح شد. در جریان رویداد TGC علاوه بر اینکه از نزدیک با بازی هارمونی و استودیوی لیکهورس آشنا شدیم، گپی با اعضای این استودیو زدیم که در مطالب دیگر در گیمنیوز خواهید خواند.
استودیوی Lake Horse تا کنون موفق به تولید دو بازی موبایل با استفاده از انجین یونیتی شده است که هر دو بازی، به نظر جذاب و بسیار سرگرمکننده میرسند. این استودیوی چهار نفره، TGC 2018 را غنیمت شمردند تا بازیهای خود را به نمایش بگذارند. علاوه بر معرفی بازیهای این استودیو در دو بخش جداگانه در افتتاحیهی این همایش، غرفهی استودیو در سالن C پذیرای علاقهمندان بود. از جمله ما که به این غرفه سری زدیم و اول از همه بازی «هارمونی» را تست کردیم.
بازی هارمونی یک بازی سادهی موزیکال است که چالشی ذهنی برای شما محسوب میشود. به گفتهی «امین رفیعینیا» یکی از بازیسازان این استودیو، «تقارن، شهودیترین حس است» و همین حس شهودی دستمایهی ساخت یکی از جذابترین بازیهای موبایلی ایرانی شده است. در این بازی، شما باید نسبت به خطی که بازی در هر مرحله ترسیم میکند، تقارن را برقرار سازید. مکانیزم سادهای که با خلاقیت و البته نتهای موسیقی درآمیخته و حس جالبی به بازی هارمونی داده است.
بازی هارمونی هم به مانند دیگر بازی این استودیو، یعنی O از تعداد زیادی مرحله برخوردار است. حسین پناهلو و امین رفیعینیا راز تعداد بالای مراحل بازیهای این استودیو را در گفتگو با گیمنیوز فاش کردهاند. با گیمنیوز و گزارشهای TGC 2018 و معرفی بهترین بازیها، جنجالیترین اشخاص و مهمترین موضوعات صنعت بازی ایران همراه باشید.