Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی واقعیت مجازی واکینگ دد در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

0

اگر از آن دسته افرادی هستید که مشتاق هستند تا فرصتی برایشان مهیا شود که بتوانند با زامبی‌ها به شکلی واقع‌گرایانه مبارزه کنند و وظیفه‌ی هدایت دنیای پساآخرالزمانی فرنچایز واکینگ دد را بر عهده داشته باشند، شاید این تجربه‌ی واقعیت مجازی واکینگ دد همان فرصتی باشد که انتظارش را می‌کشیده‌اید و سرانجام بتوانید شخصا به واقعی‌ترین شکل ممکن کلک زامبی‌ها را بکنید.

این بازی که اولین عنوان رسمی واقعیت مجازی واکینگ دد محسوب می‌شود برای اولین باز در سال 2017 معرفی شده بود و قرار است که در سال 2019 سرانجام راه خود را به بازار پیدا کند. ساخت این بازی توسط استودیو اسکای‌دنس (که پیش‌تر ساخت بازی واقعیت مجازی Archangel: Hellfire را برعهده داشته است) و با همکاری اسکای‌باوند صورت گرفته است. برای این بازی نام The Walking Dead: Saints & Sinners انتخاب شده است.

در این بازی بازیکنان مستقیما به ویرانه‌های شهر نیواورلئان فرستاده می‌شود و چالش پیش رویشان این است که هدایت این شهر مخروبه را به دست بگیرند و در عین حال با زامبی‌ها مبارزه کنند و با تعامل با دیگر بازمانده‌ها، تصمیم‌های مهمی را اتخاذ کنند که در این دنیای پساآخرالزمانی اهمیت بسیار بالایی برایشان خواهد داشت. شما در این بازی می‌توانید با توجه به نوع انتخاب‌های خود به عنوان یک Saint (فردی درست‌کار) و یا یک Sinner (انسانی بدکار) ایفای نقش کنید.

انتشار اولین تصویر از فصل نهم سریال واکینگ دد جهش زمانی را تائید می‌کند.

واکینگ دد ابتدا از یک کتاب کمیک نشات گرفته است و سپس راه خود را به سریال‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، ویدئو‌های اینترنتی و انتشارات جانبی باز کرده است. این بازی اولین عنوان واقعیت مجازی منتشرشده‌ی واکینگ‌دد است اما باید اشاره کرد که استودیو اوورکیل هم مشغول ساخت یک عنوان اقعیت مجازی دیگر در دنیای واکینگ دد است.

اسکای‌دنس و اسکای‌باوند قرار است تا بازی The Walking Dead: Saints & Sinners را به کامیک کان سن دیگو بیاورند و امروز یعنی 28 تیرماه نیز در ایواستریم توییچ خود درباره‌ی اولین تیزر رسمی این بازی صحبت خواهند کرد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.