Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اشتراک سه‌ماهه‌ی سرویس Game Pass ایکس باکس را به قیمت یک ماه بخرید

0

سرویس Game Pass شرکت مایکروسافت پیشنهادی ویژه را جهت جذب مشتریان بیشتر تدارک دیده است که در ادامه خبر در گیم‌نیوز بدان می‌پردازیم.

سرویس Game Pass که برای کاربران ایکس‌باکس توسط مایکروسافت تدارک دیده شده، در واقع نسخه گیمینگ نت‌فلیکس است. این سرویس به کاربر اجازه می‌دهد تنها با پرداخت ۱۰ دلار در ماه عضو آن شوند. حال مایکروسافت اعلام کرده که برای مدت کوتاهی، با پرداخت همین مبلغ می‌توان اشتراک سه ماه را دریافت کرد.

این سرویس، دسترسی به بازی‌های جدیدی چون State of Decay 2 و Sea of Thieves و نیز عناوین قدیمی چون KOTOR و تمامی نسخه‌های پیشین مجموعه Gears of War را در اختیار مشترک می‌گذارد. نکته‌ای که در صورت استفاده از این طرح ویژه نبایست فراموش کرد این است که در صورت اتمام دوره سه ماهه اشتراک، به‌صورت خودکار و با کسر هزینه ۳۰ دلار، این اشتراک تمدید خواهد شد؛ پس در صورتی که تمایل ندارید با اتمام سه ماه به اشتراک در سرویس Game Pass ادامه دهید، حتماً آن را لغو کنید.

منبع KinjaDeals

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.