Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این آخرهفته‌ بازی Overwatch را به صورت رایگان روی PC امتحان کنید

0

بازی Overwatch یک آخرهفته‌ی دیگر برای بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و هرکسی که این بازی را برای رایانه‌ی شخصی خریداری نکرده باشد می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و آن را تجربه کند. از تاریخ 26 (ساعت 22:30) تا 30 جولای هرکسی که یک اکانت بلیزارد در اختیار داشته باشد می‌تواند این بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و به انجام آن بپردازد. این فرصت رایگان تنها برای بازیکنان رایانه‌های شخصی درنظر گرفته شده است، اما با توجه به شرایط گذشته‌ی این بازی، به احتمال زیاد در آینده‌ی نه‌چندان دور می‌توانید انتظار یک دوره‌ی رایگان دیگر را نیز برای این بازی داشته باشید.

این نسخه‌ی رایگان بازی Overwatch به همراه 18 نقشه و تمامی 28 قهرمان بازی عرضه می‌شود و شامل قهرمان جدید، یعنی Wrecking Ball نیز می‌گردد. حالات بازی آرکید، بازی سریع و بازی‌های شخصی‌سازی‌شده همگی در دسترس خواهند بود. زمانی که در مسابقات شرکت کنید می‌توانید سطح خود را ارتقاء داده و لوت‌باکس‌هایی را آزاد کنید که شامل مواردی مانند لباس‌های جدید، صداهای متفاوت، اسپری و ایموت‌های جدیدی برای قهرمانتان می‌شوند. اگر پس از به پایان رسیدن مهلت بازی آزمایشی برای خرید بازی اقدام کنید، پیشرفت‌هایی که در این نسخه انجام داده‌اید به بازی کامل منتقل خواهد شد. توجه داشته باشید که این موضوع تنها در صورتی صحت دارد که از همان اکانتی استفاده کرده باشید که در نسخه‌ی آزمایشی انتخاب کرده بودید.

برای این که بتوانید هنگام شروع مرحله‌ی آزمایشی این بازی را دانلود کنید، می‌بایست برنامه‌ی بتل‌نت بلیزارد را برای رایانه‌های شخصی دانلود کرده باشید و با استفاده از اکانت بلیزارد خود وارد برنامه شده باشید. سپس تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که روی نشان Overwatch در سمت چپ برنامه کلیک کنید، منطقه‌ی خود را انتخاب کنید و در نهایت روی Install کلیک کنید. پس از نصب شدن بازی می‌توانید تا تاریخ 30 جولای به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

جدیدترین قهرمان بازی اوورواچ Wrecking Ball نام دارد و قرار است که از تاریخ 24 جولای راه خود را به این بازی پیدا کند. این قهرمان که توسط یک همستر هدایت می‌شود، یک غول مسلح است که می‌تواند در میدان نبرد به‌سرعت حرکت کند و بچرخد. تمامی بازیکنانی که در حال حاضر بازی Overwatch را روی رایانه‌های شخصی خود دارند می‌توانند در ریلم تست بازی این قهرمان جدید را آزمایش کنند. بلیزارد همچنین قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک چندین مورد دیگر از قهرمانان این بازی را تغییر داده و بهبود ببخشد.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.