Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ اکران فیلم Zombieland 2 تائید شد

0

اخیرا در خبری خوانده بودیم که قرار است دنباله‌ای برای فیلم محبوب Zombieland ساخته شود و سونی برای ساخت آن چراغ سبز نشان داده است. حالا خبری منتشر شده که می‌گوید فیلم Zombieland 2 قرار است تا در تاریخ 11 اکتبر سال 2019 اکران شود.

در فیلم اصلی Zombieland داستان کلمبوس (با بازی جسی آیزنبرگ) و تالاهاسی (وودی هرلسون) را دنبال می‌کردیم که تلاش می‌کردند تا راه خود را از میان آمریکای زامبی‌زده باز کنند و در این مسیر با ویچیا (اما استون) و لیتل راک (با بازی ابیگیل برسلین) روبرو شدند. این گروه چهارنفره تصمیم‌ می‌گیرند که همگی با هم به سمت کالیفورنیا بروند و آن‌جا با بیل موری مواجه می‌شوند که نقش شخصیت خودش را به شکلی بامزه و ترسناک بازی می‌کند.

پس از این که سونی چراغ سبز را برای ساخت دنباله‌ی این فیلم نشان داد، اعلام شد که همه‌ی بازیگران اصلی این فیلم مجددا در آن حضور خواهند داشت و همچنین کارگردان فیلم اصلی یعنی روبن فلچر نیز باز دیگر مسئولیت کارگردانی آن را برعهده خواهد گرفت. نویسندگان این دنباله رت ریس و پاول ورنیک خواهند بود. این دو نویسنده علاوه بر فیلم‌های ددپول و ددپول 2، نویسندگی فیلم قبلی Zombieland را نیز بر عهده داشته‌اند. از آن‌جایی که تقریبا تمامی عوامل اصلی این فیلم مجددا برای ساخت دنباله‌ی آن حاضر شده‌اند، امیدواریم که این فیلم بتواند به اندازه‌ی فیلم اول خوب ظاهر شود.

فیلم Zombieland در تاریخ 25 سپتامبر سال 2009 منتشر شده بود و این به این معنی است که دنباله‌ی آن تقریبا در حدود سالگرد ده‌سالگی این فیلم اکران خواهد شد. انتظار می‌رود که روند تولید فیلم Zombieland 2 در ماه ژانویه‌ی 2019 آغاز شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.