Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افزایش سوددهی ایکس‌باکس در گزارش مالی سه ماهه آخر ۲۰۱۸ مایکروسافت

0

شرکت مایکروسافت گزارش عملکرد خود در سه ماهه پایانی سال مالی ۲۰۱۸ را منتشر کرده که افزایش سود در بخش‌های مختلف را نشان می‌دهد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

طبق این گزارش، سود مایکروسافت از بخش گیمینگ خود نسبت به دوره مشابه در سال قبل، ۳۹٪ درصد معادل ۶۴۳ میلیون دلار رشد داشته که ناشی از سودآوری بیشتر نرم‌افزارها و خدمات ایکس‌باکس بوده است. سود این دو به لطف عناوین Third Party در مجموع ۳۶٪ افزایش پیدا کرده است.

علاوه بر سودآوری بیشتر بخش گیمینگ و سرویس‌ها، پلتفرم Xbox Live نیز شاهد رشد بوده و اکنون تعداد کل کاربران آن به بیش از ۵۷ میلیون نفر رسیده است. این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال مالی پیشین ۸٪ افزایش پیدا کرده است.

عملکرد خوب مایکروسافت را همچنین می‌توان در افزایش سود عملیاتی این شرکت دید. در این سه ماهه، مایکروسافت در کل ۳۰.۱ میلیارد دلار درآمد داشته که ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد و سود عملیاتی کسب شده از این درآمد نیز با ۳۵ درصد افزایش، ۱۰.۴ میلیارد دلار برآورد شده است. درآمد کل شرکت نیز ۱۱۰.۴ میلیارد دلار بوده است.

مایکروسافت در E3 امسال اعلام کرد که در حال کار روی کنسول‌های ادامه‌دهنده راه ایکس‌باکس وان است. حتی در پستی در وب‌سایت این شرکت اذعان شده بود که در گیمزکام امسال، ماکروسافت با «سخت‌افزار‌های کاملاً جدید» حاضر خواهد بود که بعداً در یک اصلاحیه مشخص شد منظور باندل‌های جدید ایکس‌باکس وان بوده است.

منبع Gamespot VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.