Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کامیک‌کان ۲۰۱۸: همه‌ی چیزهایی که درباره‌ی «بامبلبی»، فیلم جدید ترنسفورمرز می‌دانیم

0

ترفسفورمرها، ربات‌های فضایی زنده‌ای که قابلیت تبدیل شدن به اتوموبیل و دیگر وسایل نقلیه را دارند، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای برای خود در فرهنگ عامه‌ی مردم بوسیله‌ی کامیک بوک‌ها، سریال‌های تلویزیونی، اقتباس‌های سینمایی و … برای خود دست و پا کنند. حالا اما کمپانی پارامونت تصمیم گرفته فیلم جدید ترنسفورمرز با محوریت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آتوبات این سری سری یعنی بامبلبی بسازد که به ریشه‌های این شخصیت می‌پردازد.

به مناسبت شروع کامیک‌کان سن‌دیگو 2018 که دیروز آغاز شد، مروری خواهیم داشت به اطلاعاتی که تاکنون از این فیلم به دستمان رسیده است. همچنین انتظاراتمان از نمایش‌ها و اطلاعات جدید بامبلبی در کامیک‌کان امسال را با شما درمیان می‌گذاریم. با گیم‌نیوز همراه باشید.

فیلم درباره‌ی چیست؟

این فیلم به ریشه‌های بامبلبی، آتوبات زرد رنگ محبوب سری ترنسفورمرز می‌پردازد. در دهه‌ی 80 میلادی، بامبلبی در شهری ساحلی در ایالت کالیفرنیا در حال فرار از دست دیسپتیکان‌هاست که با چارلی واتسون آشنا می‌شود. زنی که سعی دارد یک فولکس‌واگن زرد غورباقه‌ای را تعمیر کند اما از هویت واقعی این ماشین که همان بامبلبی است، بی‌خبر است.

کی به کیه؟!

عوامل سازنده:

  • کارگردانی اسپین آف جدید ترنسفورمرز را تراویس نایت (Kubo and the Two Strings) بر عهده دارد.
  • کریستینا هادسون نیز به عنوان نویسنده‌ی بامبلبی قرار می‌گیرد؛
  • و مایکل بی هم در این پروژه به عنوان تهیه کننده حضور خواهد داشت.

بازیگران:

  • هیلی استینفیلد در نقش چارلی واتسون، زن جوان مکانیکی که بامبلبی را پیدا می‌کند.
  • جان سینای مشهور در نقش مامور برنز.
  • پیتر کالن در نقش آپتیموس پرایم.
  • یورگ لینده بورگ جونیور

چه چیزی تاکنون منتشر شده است؟

تاکنون فقط یک تیزر کوتاه از فیلم جدید ترنسفورمرز منتشر شده است و هنوز خبری از یک تریلر کامل نبوده. در این تیزر لحظه‌ای که چارلی با بامبلبی مواجه می‌شود را می‌بینیم. بامبلبی به جا اینکه یک روبات جنگی ترسناک به نظر بیاید، به چارلی احساس امنیت می‌دهد.

همچنین عکسی از دو روبات دیسپتیکان ترسناک منتشر شده است که دنبال رد بامبلبی هستند و قرار است در ادامه به ویلن‌های اصلی فیلم تبدیل شوند.

به غیر از این‌ها دیگر چیز زیادی درباره‌ی داستان و خط روایی آن گفته نشده است و انتظار داریم در کامیک‌کان امسال به سوال‌های زیادی درباره‌ی این فیلم پاسخ داده شود.

در کامیک‌کان منتظر چه چیزهایی باشیم؟

پارامونت حتما یک پنل در رویداد امسال خواهد داشت که در آن درباره‌ی بامبلبی صحبت خواهد شد. تراویس نایت به عنوان کارگردان، هیلی استینفیلد و آنطور که خبر رسیده، جان سینا و یورگ لینده‌برگ جونیور در این پنل شرکت خواهند کرد.

یکی از مهم‌ترین سوال‌های مخاطبین این است که‌ آیا آتوبات دیگری هم به غیر از بامبلبی و آپتیموس پرایم در فیلم حضور دارد؟ سوال بعدی اسن است که نقش کاراکتر جان سینا در این میان چیست؟ کاراکتری که لینده‌برگ جونیور نقش آن را ایفا می‌کند چه کسی است؟ آیا ماجرا چیزی فراتر از درگیری ساده‌ی بین بامبلی و دو شکارچی اوست؟

علاوه بر اینکه انتظار داریم یک تریلر کاملتر از فیلم به نمایش درآید که پاسخگوی تعدادی از این سوالات باشد، منتظر جزییات جدیدی از داستان کلی بامبلبی نیز هستیم. بامبلبی،فیلم جدید ترنسفورمرز در تاریخ 21 دسامبر 2018 اکران خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.