Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر فصل نهم سریال واکینگ دد و زمینه‌چینی برای خداحافظی ریک

تریلر فصل نهم سریال واکینگ دد که به‌تازگی منتشر شده، به ما نشان می‌دهد که چرا این فصل احتمالا جذاب‌ترین فصل سریال خواهد بود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

فصل نهم سریال واکینگ دد، آخرین فصل حضور کاراکتر بسیار محبوب ریک گرایمز در این سریال خواهد بود و همین نکته سبب شده که احتمالاً با یکی از جذاب‌ترین فصل‌های واکینگ دد طرف باشیم. تریلر فصل نهم سریال واکینگ دد از حالا در حال محیا کردن زمینه برای خداحافظی ریک از سریال و طرفداران است. این تریلر را در بالای صفحه می‌توانید تماشا کنید.

این تریلر جدید که در جریان پنل سریال در SDCC 2018 به نمایش درآمد، بلافاصله پس از نقطه پایان فصل هشتم آغاز می‌شود و نیگان را که زنده است و به دور از منجیان خود زندگی می‌کند به تصویر می‌کشد. چیزی که هنوز مبهم است، اتفاقی است که پس از ترک گرایمز رخ می‌دهد. آنجلا کَنگ در این باره اذعان داشته:

این چیزی است که مسلماً نمی‌خواهم برای طرفداران خرابش کنم اما می‌توانم بگویم که داستان بسیار خوبی برای ریک در نظر گرفته‌ایم. او دائماً به چیز‌هایی که برای ساختن آینده احتیاج است فکر می‌کند.

اندرو لینکولن، بازیکر نقش ریک گرایمز، همواره نماد اصلی سریال واکنیگ دد بوده است. حال او نیز قرار است همچون فرزندش کارل در سریال، که در فصل گذشته برای جلوگیری از تبدیل شدنش به یک زامبی خودکشی کرد، با مردگان متحرک و طرفدارانش خداحافظی کند.

فصل نهم سریال واکینگ دد در ۱۵ مهر پاییز جاری توسط شبکه amc پخش خواهد شد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.